Wat is er nieuw

Kleinste onderwater pomp?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hedwig
  • Startdatum Startdatum
H

Hedwig

Guest
Op dit moment kan ik de Superfish 200 vinden en de Aquarium Systems Micro-jet Mc320 (120-320 lph).

Iemand ervaring met deze pompjes en kan het evt n�g kleiner?

Bvd! Hedwig

Welkom Hedwig ,op het Af.
Ja, superfish 100. aanrader, makkelijk filtertje.

De 50 is er ook, maar dat zijn ondingen.

Dankjewel! Heb die alleen nog op geen Nederlandse webshop kunnen vinden helaas...

En waarom is de 50 zo slecht?

Zoek je enkel een pompje of een compleet filtertje?

Ik moet zeggen dat ik de 50 ook niet top vind. Ze zijn niet te regelen qua uitstroom en de spons is erg klein en dus weinig hechtoppervlak. ik gebruik dan ook altijd de 100.
Bij aquaplantsonline kun je de 100 vinden en ook wel bij onlineaquariumspullen.nl

Pomp met filter. Heb altijd een Superfish 400 gehad (geloof ik) voor in mijn 96 liter aquarium maar dat is al n tijd terug. Ik wil nu proberen eentje zo klein mogelijk te maken 🙂

Dankjewel voor de info! De 50 lijkt me dan inderdaad niet geweldig...

Hedwig zei:
Pomp met filter. Heb altijd een Superfish 400 gehad (geloof ik) voor in mijn 96 liter aquarium maar dat is al n tijd terug. Ik wil nu proberen eentje zo klein mogelijk te maken 🙂

Dan neem je er zeker geen vissen in?

Wat jij wil, is een 1 cilinder in een ford mustang leggen, en kijken of hij het trekt?

Daar kom je op terug ,hoor.

Je kan ook aan een buitenfilter gaan denken.

Ik bedoel dat ik dat 96 liter aquarium niet meer heb en nu een zo klein mogelijk nano bakje wil maken incl zo klein mogelijk nano pompje 😉

Oh dat is wel een goeie inderdaad... Zijn die gemiddeld duurder?

jessicapilon zei:
Ik moet zeggen dat ik de 50 ook niet top vind. Ze zijn niet te regelen qua uitstroom en de spons is erg klein en dus weinig hechtoppervlak. ik gebruik dan ook altijd de 100.
Bij aquaplantsonline kun je de 100 vinden en ook wel bij onlineaquariumspullen.nl

De 50 kan je wel regelen hoor 😉. Bovenaan zit een 'draaiding' en als je dat draait verandert de uitstroom.

Helaas hebben al die superfishfiltertjes een probleem en dat is dat ze ontzettend snel hun stroming verliezen.

Nou die was mij nog niet eens opgevallen moet ik zeggen. Maar buiten dat is de spons dusdanig klein dat ik toch liever de 100 gebruik. deze is qua omvang niet veel groter namelijk maar wel effectiever denk ik.

Top! Ik zal met jullie info aan de slag! Bedankt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan