Wat is er nieuw

Kokosnoot (geurkaars) gebruiken als decoratie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Julian D
  • Startdatum Startdatum
J

Julian D

Guest
Ik heb een vraag om het volgende:

SSPaN4B8t2aKlxN3f8Ftj9cKlVml6Zpd.jpeg

De kaars is inmiddels op, en heb al het overige kaarsvet eruit gehaald, de kokosnoot een paar keer laten koken in water, ook tijdje in water laten staan.

Maar er zit nog steeds de geur aan van de kaarsvet. Is dit erg, als ik het in me aquarium wil stoppen? (of kunnen vissen hier last van krijgen of het effect hebben op de waterwaardes?)

Of is er een manier om hem goed voor een aquarium te maken?

Ik weet niet of dit lukt, heb er toch mijn bedenking bij.
Ik vrees dat omdat het kaarsvet al smeltend in zo'n kokosnoot is gegoten dat het bijna niet anders kan dan dat er een deel in het oppervlakte van de binnenkant moet zitten.
Misschien dat je het eruit krijgt als je de noot enkele keren kookt?

Trouwens, waarom koop je geen echte kokosnoot, zaagt deze open, eet het vruchtvlees op en prepareert hem om in de bak te doen.
Is goedkoop, lekker en je maakt hem zoals je zelf wil 😉

Ik zou het zelf niet riskeren.. Omdat, wat hierboven ook al staat, door dat het kaarsvet gesmolten in de kokosnoot is gegoten, zeer waarschijnlijk het oppervlakte aangetast is.

En ik ben zelf vorige week bij de AH geweest, en daar een "biologische" (andere hadden ze niet) kokosnoot gehaald voor 1,29.

Lijkt me een veiligere oplossing.

Groet,

Hendrik

De meeste winkels hebben wel een kokosnoot voor onder de euro per stuk. Als ik jou was zou ik het niet proberen en gewoon lekker een verse kopen en die erin doen 😉

hmmm oke thnx voor de adviezen, haha vond deze er wel mooi uitzien, vandaar🙂 Maar dan zal ik wel een nieuwe kokosnoot kopen en het daarmee gaan doen🙂 dankjewel!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan