Wat is er nieuw

kraan ivm met osmose bereiding

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
123,631
Leeftijd
59
Locatie
Groningen
http://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/metalen-kraanaansluiting-met-kogelkraan.html

Ik kwam deze kraan tegen maar wel wat aan de prijs vindt ik. Zijn er leden die weten of zoiets ook bij de bouwmarkt te verkrijgen is of elders? Zelf ben ik niet technisch dus zou niet echt weten waaronder ik dan moet zoeken op google. Ik zoek dus iets waarbij ik bij het bereiden van osmose niet steeds de kraan hoeft te demonteren.
Ik gebruik nu na het demonteren van de kraan deze:
http://www.onlineaquariumspullen.nl/nl/metalen-kraanaansluiting.html
 
he john, ik heb hier een extra wasmachinekraan voor de bereiding van osmosewater. splitter en kraantje kun je gewoon bij de bouwmarkt kopen.

in ieder geval goedkoper dan die kraanaansluiting met kogel
 
Heb je misschien daar een foto van als het is aangesloten Pieter? De wasmachinekraan zit toevallig 1 meter naast het osmoseapparaat namelijk.
 
John. Ik heb ook de wasmachine kraan gesplitst. Oude kraan eraf. Y-stuk erin. Dan oude en nieuwe kraan op het Y-stuk.

Let op. De kraan voor het osmose apparaat moet een kraan zonder beluchter zijn. Een simpel buitenkraantje volstaat.

Wordt tijd voor een nieuwe foto zie ik. Heb een ander apparaat nu:foto:

biljoenblik066.jpg
 
John. Ik heb ook de wasmachine kraan gesplitst. Oude kraan eraf. Y-stuk erin. Dan oude en nieuwe kraan op het Y-stuk.

Let op. De kraan voor het osmose apparaat moet een kraan zonder beluchter zijn. Een simpel buitenkraantje volstaat.

Wordt tijd voor een nieuwe foto zie ik. Heb een ander apparaat nu:foto:

Bekijk bijlage 6257

Ik heb er geen verstand van maar als je dit moet aanschaffen dan zul je denk ik ook snel op een bedrag zitten van 15 euro denk ik. De optie van Niwla had ik ook al gezien en dacht dat ook zoiets misschien ergens goedkoper is te verkrijgen maar ja of dat zo is dat weet ik juist niet. Altijd leuk als je zelf helemaal geen kaas hebt gegeten van dit soort dingen🙁
 
Zal wel uitkomen op een paar euro hoor.
Y stuk zal 1-2 euro zijn, kraantje 5-10 btje teflontape voor een paar centen en klaar
 
Ok, dat valt dus mee. Dus een Y stuk en een kraantje moet ik dan hebben begrijp ik. Nou zal eens gaan kijken daarnaar. Bedankt voor de input in elk geval:thumbs:
 
Kijk dat is nog eens service zeg:thumbs:.

Ja mooi he?

O hierbij nog ff een recente foto van mijn osmose apparaat. Is een upgrade.
En heb zelf de dennerle spoelkraan er nog tussen gemaakt.

IMG_0441.JPG
IMG_0443.JPG
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan