Wat is er nieuw

Kwakje op het glas

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fiend
  • Startdatum Startdatum
F

Fiend

Guest
Ik ontdekte net een kwak in mijn aquarium en kom er niet echt achter wat het is. Er zitten axolotls en 1 appelslak in, maar heb wel sinds gisteren nieuwe waterplanten.

FvKPBrRDVL9-PYm3HmsjvNDj47Esp2gj.jpeg

Ik zou ook geen idee hebben van wie dat kwakje is

De poep van mijn appelslak ziet eruit als lange, dikke slierten. Dit lijken meer zaadjes o.i.d.

Ik zou kiezen voor slakkenpoep. Maar of het dat is daar ben ik niet zeker van hoor.

Ik heb mijn slak al 4 jaar, maar dit heeft hij nog nooit gepoept. Daarbij drijft ie sinds gisteravond rond aan de andere kant van de bak (weer zijn ik-ben-dood-maar-toch-niet-geintje), dus het lijkt me sterk dat hij het daar neer gekwakt heeft

Het rottige is dat ze bij de simpele vissenkomtrio geen kaartje teruggestopt heeft, dus weet de namen daar niet van. Heb ook nog 1 andere, das een Cryptocoryne wendtii

Kan me niet herinneren dat ik ooit planten had die dit soort zaden loslieten, maar het doet wel denken aan zaden.

Ik vond het ook wel lijken op zaden, maar ik kon er verder ook niks over vinden..

Tja, wie het weet mag het zeggen dus 😀

Bijna zeker weten slakkenpoep 🙂

Op onderstaande foto zie je ook van die "zaadjes".
Wat je op de foto ziet, is afkomstig van een Appelslak.
De foto is al van een tijdje terug, maar wat rood omcirkeld is, is dus denk ik wat je bedoelt.

679485_0_82_slak.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan