Wat is er nieuw

Kweken voortzetten bij de taiwan bee

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anouska1991
  • Startdatum Startdatum
A

Anouska1991

Guest
Hi allemaal,
Uit mijn f2-f5 groep crystal red en crystal black heb ik nu 1 volwassen blue bolt, 7 volwassen red wine, 1 jonge panda, 5 jonge red ruby en 1 jonge red wine gekweekt. De volwassen garnalen zijn mu zo goed als klaar voor voortplanting, maar is de kans dat deze gaan kweken net zo groot als bij hun ouders?

Omdat ze zeggen dat taiwan bee moeilijk te kweken zijn, maar deze ook zelf al in dit aquarium geboren zijn, denk ik dat hun net zo goed moeten kunnen kweken?

Groeten Anouska

Zijn een hoop mensen die het niet lukt om ze te kweken dus vandaar dat ze dat zeggen.
Bij jou gaat het dus heel goed en waarschijnlijk zal de nakweek van de nakweek ook wel weer lekker kweken dan 😉

Hier wilde het ook niet, maar zoals John al zegt denk ik wel dat het in je bak dan moet kunnen lukken hoor.

Ik heb het nog nooit geprobeerd met taiwan bees dus kan er niks over zeggen maar zit ooit wel in de planning.
Zal mij dan ook gewoon wel lukken hoor.... 😎 😉

Seabait zei:
Ik heb het nog nooit geprobeerd met taiwan bees dus kan er niks over zeggen maar zit ooit wel in de planning.
Zal mij dan ook gewoon wel lukken hoor.... 😎 😉

Ja jou wel, dat geloof ik graag.
Je heet dan ook John toch 😀 😉.
Als ik John had geheten was het mij ook gelukt :book:.

Bij de taiwan's duurt het allemaal wat langer.
Ze blijven als kleine garnaaltjes ook langer onder mams zitten dan de gewone crystals.
Ze groeien langzamer.
Zijn dus ook later geslachtsrijp.
En ze leven korter dan de crystals.
Zet je alle taiwans bij elkaar dan komen er ook alleen taiwan's uit voort.
Als je een gemengde groep met crystals wilt hebben zou ik er alleen vrouwen bij zetten .
Dan ben je zeker dat de nakweek F1 zal zijn als er een crystal als nakweek uit komt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan