Wat is er nieuw

L nr?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits1982
  • Startdatum Startdatum
F

Frits1982

Guest
Iemand enig idee of en welk L nr dit is?

344475frits1982_0_82_20140113_183303.jpg

Nou, wel dat hij 30-35 cm wordt.

Is de Gibbyceps.
De prachtige aquariumvis Gibbiceps Loricariidae, Lnummer 083 ...

Glyptoperichtys gibbiceps. Een fraai gekleurde soort, met regelmatig verdeelde
bruine vlekken op het lichaam en vinnen. Deze vissen zijn in vrijwel al...
dier-en-natuur.infonu.nl/.../64154-de-prachtige-aquariumvis-gibbiceps-loricariidae-lnummer-083.html

Dank je Bertus!!

Kon er niet meer van maken,met de link, zonder www.
Maar ,je kunt wel op Google de L 083 invullen.

Ja heb al het e.e.a gevonden.

Heb onlangs een bak overgenomen met inhoud. Helaas is de bak alleen te klein voor de meeste bewoners. Ga dus is kijken wat ik kwijt kan in mn andere bak en wat ik evt kan verkopen. En verkopen gaat natuurlijk makkelijker als je de juiste namen van de bewoners hebt.

Er is helaas een overvloed van deze vissen. Denk dat je al blij mag zijn als je 'm weg kan geven. Juiste naam is overigens Pterygoplichthys gibbiceps

Omdat gewetenloze groothandels en winkeliers deze vissen blijven pushen als algeneters komen ze heel vaak langs hier.

Ik zou heel graag zien dat het in Nederland verplicht wordt om bij vissen de volwassen grootte te vermelden

het zou idd mooi zijn als er verplicht bij de vissen komt te staan hoe groot ze worden,
nu weten de verkopers het (vaak) zelf niet eens, en is de kans zeer groot dat je iets gaat aanschaffen wat een paar maand later absoluut niet meer in je bak past. maar ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren.

Of je gaat kijken en laat je pinpas en geld thuis, zo moet je wel

met lege handen naar huis. Al die onzin om de verantwoordelijkheid bij

de leverancier / lfs te leggen, lees jezelf in voor je koopt !

Je wil ervoor zorgen, dat begint dan met inlezen.

Jij vind het onzin, ik niet. Verantwoordelijkheid hoort bij alle twee. Van een leverancier kan en mag je best voorlichting verwachten, de beslissing ligt bij de klant.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan