Wat is er nieuw

L nummer, deel 2!

• Onderwerp starter Onderwerp starter themigeco
  • Startdatum Startdatum
T

themigeco

Guest
Beste mensen,

Onlangs heb ik hier mijn eerdere vraag al met goede antwoorden weten op te lossen,
Ofwel het behoeden tot koop en een hoop leed te besparen.

Dus nu ga ik alsnog meerdere pogingen wagen voor een fijne makkelijk te houden algeneter te zoeken, die niet te groot word.

Nu kwam ik deze in de buurt op marktplaats tegen.

Deze blijft klein schrijven ze, maar wat ik creemd vind is dat als ik de door hun opgegeven L 144 google, stuit ik alleen maar op geel gekleurde algeneters..

Mis ik iets?

http://link.marktplaats.nl/m1008545215

Wederom bij voorbaat dank!

Heet ook wel de Ancistrus. Kan 12 centimeter worden, maar blijf ook vaak kleiner. Goeie algeneter (hoewel het tegendeel wel eens beweerd wordt, maar weet het uit eigen ervaring). Hoe groot is jouw bak?

Dat zijn geen L 144. die zijn goudgeel, met blauwe ogen.

Dit zijn gewone ancistrussen.

Eten niet zoveel alg,hoor.

ja, als je geen eten geef, moeten ze wel.

Heb 1 man, 2 vrouwen bij de Malawi,s zitten.
Die houden de maanstenen voor 40 % schoon.

Verder krijgen ze de gewone kost.

Bertus zei:
Dat zijn geen L 144. die zijn goudgeel, met blauwe ogen.

Dit zijn gewone ancistrussen.

Nou ja Bertus, het zijn allemaal Ancistrus species, al dan niet beschreven. Maar met gedrag, gewoontes en eisen die behoorlijk overeen komen. Toch?

Exacte naamgeving is behoorlijk ingewikkeld en eigenlijk niet zo relevant voor topicsteller dezes.. :smitten:

Tja, we zijn allemaal mens, he.

Blank-zwart-geel.
Maakt het uit.

Beste Jacobus, De bak is 180x60x60,

Er gaan straks 8 discus vissen in, 45 tetra's en 10 corydora's aeneus'en.

Dus wat zeggen jullie met dit bestand..
Toevoegen of is er een leuk betaalbaar alternatief?

Hier over de grens in Belgi� bieden ze ook Panda Garra's aan.. Nooit van gehoord, en buiten de Amazone om lijkt me dat ook wel iets....

Er zijn ook andere L-nummers te vinden op marktplaats. Zoek anders een paar mooie soorten op en zoek daarop via MP.

Ancistrus zit liever wat koeler dan je discus.

themigeco zei:
Beste Jacobus, De bak is 180x60x60,

Er gaan straks 8 discus vissen in, 45 tetra's en 10 corydora's aeneus'en.

Dus wat zeggen jullie met dit bestand..
Toevoegen of is er een leuk betaalbaar alternatief?

Hier over de grens in Belgi� bieden ze ook Panda Garra's aan.. Nooit van gehoord, en buiten de Amazone om lijkt me dat ook wel iets....

Wat voor temperatuur heeft het water? L134 kan wel wat warmer zitten en is ook goed verkrijgbaar. L128 en L200 zouden ook kunnen.

Ik heb een L134 en een L200 samen met discussen, cory's en kardinalen in dezelfde bakmaat als jij hebt.
Dat gaat prima.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan