Wat is er nieuw

L001 of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter meisie94
  • Startdatum Startdatum
M

meisie94

Guest
321149.jpg

321150.jpg

321151.jpg

Ik heb het idee dat dit een L001 is.
Wat denken jullie?

Hij/zij is +/- 30cm.

Duidelijk een Pterygoplichthys joselimaianus (L-001).

Hoe groot is je bak?

Ik zie ook dat je bodem nogal grof is. Daar komt vuil tussen en dan krijg je bodemrot.

bodem dat weet ik daar ga ik ook niet meer op in zitten torenslakken en helenas tussen en ik doe het iedere week met een stofzuiger schoonmaken, de bak is 210x40x50. dus de bak is groot zat.

Wordt niet meer groter,hoor.

Gelukkig geen 45 cm.
Je hebt niet veel planten,he?

Mooie grote Bleheri? erin?

Nee klopt had al vermoeden dat een L001 was, en de LFS zei dat ook. Maar denk vraag het voor de zekerheid eventjes na. 🙂
Maar dan is hij mooi op zijn plekkie. Groter moet ie ook niet worden voor deze bak.

Planten moeten er nog bijkomen maar moet eens afspraakje maken met lfs iedere keer als ik daar ben plantjes weg.

Bertus jij hebt een Pterygoplichthys pardalis.

meisie94 zei:
Nee klopt had al vermoeden dat een L001 was, en de LFS zei dat ook. Maar denk vraag het voor de zekerheid eventjes na. 🙂
Maar dan is hij mooi op zijn plekkie. Groter moet ie ook niet worden voor deze bak.

Planten moeten er nog bijkomen maar moet eens afspraakje maken met lfs iedere keer als ik daar ben plantjes weg.

Eindelijk 's zo'n vis in een voldoende grote bak! Fijn om te zien!

Waarom bestel je niet planten? Ik koop zelf eigenlijk al het groen bij aquaplantsonline. Goed spul en schappelijke prijzen.

Omdat ik op een ''camping'' zit en iedere keer gedoe met pakketjes dat ik ze dag later krijg, dus dat schiet niet op 🙁.

Dus dan laat ik hem ze bestellen en kan ik ze gewoon ophalen😀!

pakketjes kan je tegenwoordig ook ophalen bij een afhaalpunt, veel webwinkels hebben dat tegenwoordig, scheelt een boel rompslomp,
misschien dat je dat nog niet wist, ik weet dit ook pas sinds kort nl

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan