J
Heb eigenlijk alleen vreedzame meervallen erbijWater heb ik getest is prima, temperatuur zit op 26 zou ook geen probleem moeten zijn, schuilmogelijkheden zijn er, en heb verder geen agressieve vis soorten erbij alleen glasmeervallen, antennemeerval
Tja met waterwaardes zijn prima kan ik niks, je vraagt hulp, zorg dan dat er voldoende info is zodat we kunnen helpenWater heb ik getest is prima, temperatuur zit op 26 zou ook geen probleem moeten zijn, schuilmogelijkheden zijn er, en heb verder geen agressieve vis soorten erbij alleen glasmeervallen, antennemeerval
Moet je nogeens goed kijken naar de foto van de topicstarter, hij heeft het dus niet over de witte stipjesVlekken lijken normaal te zijn, zie foto's op planetcatfish:
https://www.planetcatfish.com/common/species.php?species_id=629
Bedoel de wazige vlekken, die zie je op planet catfish ook op de foto's terug.Moet je nogeens goed kijken naar de foto van de topicstarter, hij heeft het dus niet over de witte stipjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.