Wat is er nieuw

L114 groeit nauwelijks

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jeffreymulder
  • Startdatum Startdatum
J

Jeffreymulder

Guest
Ik heb 2 jaar terug een L114 gekocht, Maar deze is nauwelijks gegroeid en is ook erg schuw.
Zijn er misschien redenen waardoor de groei van deze vis word belemmerd.
Iemand een idee ???


978667_0_82_img_1055.jpg
 
Tja,Jeffrey

Moeilijk te zeggen ,he.

Laat de hele bak eens zien.
 
En dan nog temperatuur en dan hebben we het begin van een totaalplaatje. L114 zo zeker 75% dierlijk voer moeten krijgen, rond de 25 graden temp en tamelijk zacht water.
 
ik voer de vissen af en toe komkommer ( ligt eraan wanneer ik wat over heb ).
voor de rest voer ik deze vis bij met tabletten maar deze eet hij niet omdat hij altijd verstopt zit in zijn kokosnoot,
deze kokosnoot eet hij van binnen uit helemaal op want hij is al met zijn 2e bezig, ook ligt er een berg wortel/kien hout in mijn aquarium.
mijn water ververst is elke week 10% en om de week 25% het is een 125L bak,
en deze algeneter zit samen met nog een andere algeneter,mijn man L144 die later is gekocht maar toch een heel stuk grote is dan de L114.
mijn water is zacht , en de temperatuur ligt rond de 26,5 �

hier onder nog een foto van mijn bakkie

148521_0_82_img_1237.jpg


Mvg jeffrey, sorry voor mijn laten reactie
 
Ik heb 12 jaar lang een L114 gehad tot ik een gigantische sterfpartij had waardoor ik mijn takkenbak volledig heb weg gedaan.
Het zijn vleeseters en af en toe een beetje groenvoer, en groeien traag, zeer traag, de mijne groeide na 12 jaar nog, dit wil al heel wat zeggen 😉

De kerel staat in mijn avatar, wil je van hem foto's zien dat moet je mijn takkenbak eens doorlezen 😉
 
luc zei:
De kerel staat in mijn avatar, wil je van hem foto's zien dat moet je mijn takkenbak eens doorlezen 😉
Brengt altijd een glimlach op het gezicht, dit soort berichten te lezen als daarna de avatar is veranderd 😀
 
We zijn ook al een half jaar verder weer, maar als ik me niet vergis was dit de foto van de Avatar. 🙂

382311luc_0_81_aquarium_afstand_409.jpg
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan