Wat is er nieuw

L144 zonder achterwand?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Susanne
  • Startdatum Startdatum
S

Susanne

Guest
Voor mijn nieuwe bak wil ik eigenlijk geen achterwand omdat het zoveel plek inneemt en het scheelt ook geld en gedoe, maar nou vraag ik me af of dit niet nadelig is voor mijn L144, die zitten toch wel graag op de achterwand. Natuurlijk ook op het glas, het hout en de bodem, maar zie ze ook af en toe wel op de achterwand.

Of bestaat er een heel dunne achterwand die er ook nog leuk uit ziet?

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken, alvast bedankt voor de eventuele reacties!

Als je voor wat hout zorgt waar ze in en onder kunnen dan is een achterwandje niet nodig.

Bij de dunne versies achterwand hebben ze denk ik ook geen plakjes om te liggen denk ik. Denk daarom dat dat geen zin heeft.

Sanneke80 zei:
Als je voor wat hout zorgt waar ze in en onder kunnen dan is een achterwandje niet nodig.

Bij de dunne versies achterwand hebben ze denk ik ook geen plakjes om te liggen denk ik. Denk daarom dat dat geen zin heeft.

Heb straks 2 stukken hout en er komen voldoende planten in.

Hoe bedoel je een plakje om op te liggen? Ik bedoelde ook meer dat ze er aan kunnen schrapen...

Hihi, plakje moet zijn plekje. 😀

Bij sommige hele dikke achterwanden kunnen ze op riggeltjes liggen.

Het schrapen kunnen ze voldoende aan je hout. Sommige doen dat ook aan de echinodorus bladeren maar dat is wat minder 😉

Sanneke80 zei:
Hihi, plakje moet zijn plekje. 😀

Bij sommige hele dikke achterwanden kunnen ze op riggeltjes liggen.

Het schrapen kunnen ze voldoende aan je hout. Sommige doen dat ook aan de echinodorus bladeren maar dat is wat minder 😉

Haha, ze hangen er af en toe wel aan.

Ok�, kan ook niet echt een heel dunne achterwand vinden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan