Wat is er nieuw

Lamp vervangen superfish 20

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jeem
  • Startdatum Startdatum
J

Jeem

Guest
Hallo
Ik heb voor mijn betta de superfish 20 goldfish aquarium. Nu kwam het aquarium met een led lamp (een buis) van 3 watt dat gewoon in de kap te klikken is. Echter is de lamp kapot en kan ik nergens online dezelfde lamp vinden. Kan iemand mij helpen waarmee ik deze lamp kan vervangen?
 
Heb je ff een foto van de lamp en eventueel de lamp los uit de fitting
En een foto van de adapter.

Vervangende lamp moet wel te vinden zijn ookal is het een ander merk
 
Net iets aan de hand gehad met de trafo van een Superfish aquarium.
Ik heb de website van Aquadistri bezocht en het contactformulier ingevuld op de website (daar heb ik naar gelinkt). Binnen een dag kreeg ik antwoord.

Elke zaak die Superfish verkoopt moet de losse onderdelen voor je kunnen bestellen. Ik kreeg van Aquadistri het bestelnummer en het referentienummer waarmee de winkelier het door mijn gezochte onderdeel kan bestellen.

Ik zou zeggen, stuur ze een berichtje via het contactformulier.
 
Dat is een nieuw type denk ik met led en ik ken ze alleen zonder de led. Zoals Wouter zegt zullen foto s kunnen helpen.
 
Ik heb even snel een foto gemaakt.
Hopelijk heeft iemand een idee en ik zal gelijk even contact opnemen met die site via hun contactformulier.
 

Bijlagen

  • 8B49B652-72DB-427A-BBFC-AAA210157AAD.jpeg
    8B49B652-72DB-427A-BBFC-AAA210157AAD.jpeg
    107 KB · Weergaven: 196
Ik heb even snel een foto gemaakt.
Hopelijk heeft iemand een idee en ik zal gelijk even contact opnemen met die site via hun contactformulier.
Daar kan je gewoon elk vervangend en passend ledbuisje inzetten met een eigen voeding zoals ook deze heeft.
 
Is dat de officiele verlichting want die zie ik nergens te koop namelijk.
 
Nee, ik denk niet dat dit officiëel is. Vandaar ook mijn reactie hierboven. Dit, een ledbuis met eigen voeding, is gewoon in aangeplakte klemmen gezet.

Ja dan kunnen we op google zoeken tot we een ons wegen😀😀
 
Is dat de officiele verlichting want die zie ik nergens te koop namelijk.
Nee, ik denk niet dat dit officiëel is. Vandaar ook mijn reactie hierboven. Dit, een ledbuis met eigen voeding, is gewoon in aangeplakte klemmen gezet.

Dit is wel de officiele verlichting, teminste zo heb ik hem gloednieuw in de doos bij de winkel gekocht..
 
Ok, maar wel raar dan dat we nergens een vervangende lamp ervoor kunnen vinden want ze worden van SF best veel verkocht maar dit model kom ik niet tegen.
 
Ok, maar wel raar dan dat we nergens een vervangende lamp ervoor kunnen vinden want ze worden van SF best veel verkocht maar dit model kom ik niet tegen.

Ja dat is precies het probleem waar ik nu ook tegen aanloop en niks van begrijp.
Ik probeer een andere te vinden die er in past maar ik heb er 0,0 verstand van dus ook dat gaat moeizaam
 
Dit is wel de officiele verlichting, teminste zo heb ik hem gloednieuw in de doos bij de winkel gekocht..
Nou ja, hij ziet eruit als deze lamp. Ik bedacht me ineens dat ik zoiets nog had liggen. Dit is een wat grotere versie van 7 Watt. Maar deze dingen vind je vaak wel bij je Lfs. Ik zag ze trouwens ook wel eens in de wat beter gesorteerde bouwmarkten. Zoiets druk je zo weer in die klemmen waarvan ik toch stiekem denk dat ze niet origineel zijn...
IMG_20190805_183029.jpg
 
Nou ja, hij ziet eruit als deze lamp. Ik bedacht me ineens dat ik zoiets nog had liggen. Dit is een wat grotere versie van 7 Watt. Maar deze dingen vind je vaak wel bij je Lfs. Ik zag ze trouwens ook wel eens in de wat beter gesorteerde bouwmarkten. Zoiets druk je zo weer in die klemmen waarvan ik toch stiekem denk dat ze niet origineel zijn...
Bekijk bijlage 277383

Ik weet het veder ook niet ik heb hem zo bij zoo enzo in ede gekocht. Alles nog helemaal dicht en verpakt in de doos.
Maar goed als ik er een andere gewoon tussen kan drukken dan ga ik morgen even kijken of ze ergens in de winkel hier het juiste formaat hebben.
 
Ik zou anders voor de gein eens bij die winkel informeren wat een vervangende kost😀
 
30 cm
LED-Verlichting voor Aquarium Met behulp van deze lamp voorzie je je aquarium van een zachte LED-verlichting zonder UV-straling. De verlichting is geschikt voor zowel onder als boven water, en zorgt voor een kleurrijke omgeving voor je vissen. De lamp heeft een lengte van dertig centimeter en is verkrijgbaar in een witte, blauw met witte, en meerkleurige variant. De verlichting is waterdicht en gemakkelijk aan je aquarium te bevestigen met behulp van de zuignappen. Hij werkt zeer zuinig. Specificaties: * Wattage: 3W * Voltage: 220V * Lengte: 30cm * LED-Aantal: 36 * Frequentie: 50-60Hz * LED-type: 2835SMD * Lengte Kabel: 108cm * Kleur: Wit, Blauw & Wit, Meerkleurig Dit artikel bestaat uit: 1x LED-verlichting voor aquarium
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeem
Ik weet het veder ook niet ik heb hem zo bij zoo enzo in ede gekocht. Alles nog helemaal dicht en verpakt in de doos.
Maar goed als ik er een andere gewoon tussen kan drukken dan ga ik morgen even kijken of ze ergens in de winkel hier het juiste formaat hebben.
Zijn dan waarschijnlijk maar korte tijd geweest, zegt me wel iets zo’n buisje maar het lijkt idd op een looplamp.

Maar de optie die bertus net aangaf zou denk ik ook nog wel een oplossing kunnen zijn
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even lekker gewandeld
      Terug
      Bovenaan