Landgraaf(NL) - Espa-aquaterra scaping


Shoto

Well-known member
Lid geworden
10 september 2019
Berichten
733
Leeftijd
42
Locatie
Landgraaf
Website
www.instagram.com
De winkel in landgraaf is nog niet heel lang open, maar een eerste review is wel op zn plaats hier. Laat ik voorop stellen dat de eigenaar zeer vriendelijk is en uitgebreid de tijd nam om met ons te praten. De vissen. Zaten er goed bij voor een aquariumzaak. De Corydoras zaten op zand (altijd een plus in mijn opinie) ook was er een betta muur, maar de bettas hadden relatief gezien redelijk veel ruimte.
De hardscape (hout) waren mooie stukken waar je ook wat mee kan.
Ondanks dat het een kleine zaak is vond ik de prijzen niet hoog. Ook daarvoor zeker een reden om terug te gaan.
De plantjes waren verdeeld over meerdere bakken, dit oogde wat onoverzichtelijk en veel plantjes hadden ook veel alg. Dus even zoeken voor een schoon plantje. Persoonlijk zou ik verwachten om hier een grote plantenbak te hebben.
Ook was er wat kermis spul voor in de bak (ornamenten, bubbeltjes, lampjes, etc) voor de liefhebber, maar ook natuur varianten.
Meneer ga ook duidelijk aan op dinsdag te bestellen en op donderdag de levering te krijgen, maar niet kan aangeven of het bestelde ook dan binnenkomt. Fijn en duidelijk.
Ik kom er zeker nog een paar keer terug.
 

Terug
Bovenaan