Led aanschaffen

C

Cayman

Guest
Hallo

Ik wil graag overschakelen naar Led verlichting .
Zelf heb ik al een TC420 controller ,heeft er iemand een goed
adres voor IP68 leds ? Mijn aqua is 80 cm breed.
 
Ik heb ze bij Aliexpress gehaald, ondanks de discussies die her en der te vinden zijn over "slechte kwaliteit" leds.

Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Ik ben nog wel wat aan het schuiven met kleuren etc, maar dat is juist de grap van zo'n TC420. Standaard programma erop gezet, via internet, en dat aanpassen naar mijn eigen smaak.
 
Bedankt voor uw snelle reactie.

Heeft u voor mij een link aub ?
 
http://nl.aliexpress.com/store/715376

Ik heb mijn strips bij deze shop besteld. Even lezen wat en hoe je kan bestellen. In principe kunnen ze alle afmetingen maken. Even zoeken of vragen naar ip68, geen probleem! Ik had 8520 leds.

Succes!
 
Er wel rekening mee houden dat het een aantal weken onderweg kan zijn ;).
 
Dat is mij bekent , ik heb al meerdere dingen besteld daar .
 
Bij mij was de bestelling die ik heb gedaan (6x Wit van 1 meter en 3x RGB van 1 meter) op vrijdag besteld en de volgende vrijdag in huis... Ik had me ook voorbereid op een langere levertijd, maar dit viel heel erg mee.

Een bestelling anderhalve week later heeft er zeker 3 weken overgedaan, maar dat kwam ook door Chinees nieuwjaar..

Maar ga er van uit dat het 3 weken duurt, dan kan het alleen maar mee vallen!
 
Hou rekening met kwaliteit! Wat wij zien aan licht is niet hetzelfde als wat planten "zien".
Zo op het eerste gezicht kunnen er leuke aanbiedingen zijn die later toch minder blijken.

Groet,
Ben.
 
Welke Leds zijn kwaliteit ?
 
Best cayman,

Ik ben er achter gekomen dat je er op dit forum niet achter gaat komen wat de beste led verlichting is. Er zijn te veel meningen en er is teveel led verlichting op de mark om een goed beeld te kunnen geven.
Zelf heb ik ook met de vraag gelopen wat de juiste aanschaf is want goede led-lampen zijn duur.
Ik heb de stap genomen na veel wikken en wegen en veel advies van diverse zaken om eheim powerleds aan te schaffen. Ik heb nu 1 keer 20 watt plants en 1 keer 20 daglight met controller. Ik vindt het hele mooie degelijke lampen en me planten hebben het reuze naar hun zin met deze lampen.
Dit is slechts mijn ervaring succes met je zoektocht.

Groeten, Ed
 
HIER een informatief lees stukje.
 
TonHageraats zei:
HIER een informatief lees stukje.

Een prachtige bevestiging van waar ik op doelde. Ga voor kwaliteit, niet voor prijs alleen.

Wij hebben JMB gekocht. Niet beslist goedkoop. Maar na geruime tijd gebruik heb ik nog steeds geen spijt van!


Groet,
Ben.
 
Terug
Bovenaan