LED breedstraler


Ik gebruik deze lampen ook maar heb ze wel aangeschaft bij eBay dot com.
De prijs is aanmerkelijk lager, nadeel is de levertijd.
Reken op maximaal 4 weken voordat je ze in huis hebt.
Voor een bak van 2 meter moet je denken aan 3 lampen.
Succes.
 
Beste henk bedanky voor uw reactie.

Heeft u een link van ebay of hoe u ze heeft gevonden op ebay ik kan ze namelijk niet vinden.

Mvg daniel
 
Zou wel kunnen gaan werken hoor, zou wel kijken of je het kan ombouwen dat je het kan aansturen met een tc420 of een arduino
 
Beste henk bedank voor uw reactie ik heb ze gevonden. Maar de keuze is zo groot mag ik vragen welke u heeft.

Mvg Daniel
 
Van de 50 Watt heb ik zelf nog geen. Ik gebruik floodlight van 5 Watt en 10 Watt en mij n planten doen het er goed op, geen alg e.d.

Op YouTube Tube kun je veel filmpjes aantreffen.

Ene " Pecktec " heeft een filmpje waarbij hij Floodlight vergelijkt met Kessil , dit is een van led lampen die zeer hoog in prijs zijn.


Succes,. Henk.
 
Kijk ook even bij alie, ze zijn er ook in 12/24 volt dus geschikt voor een tc420.
 
Zou wel kunnen gaan werken hoor, zou wel kijken of je het kan ombouwen dat je het kan aansturen met een tc420 of een arduino
Op zich moet dit wel kunnen. Je moet met een Arduino dan wel gaan schakelen via de beschikbare afstandsbediening. De lamp zelf werkt zoals ik zie met een radiofrequentie (2.4 G) Wordt dan wat ingewikkeld. Of je bouwt de inhoud in de lamp om maar het lijkt me dat er, als je dat wilt, betere en gemakkelijker oplossingen zijn.
 
Op zich moet dit wel kunnen. Je moet met een Arduino dan wel gaan schakelen via de beschikbare afstandsbediening. De lamp zelf werkt zoals ik zie met een radiofrequentie (2.4 G) Wordt dan wat ingewikkeld. Of je bouwt de inhoud in de lamp om maar het lijkt me dat er, als je dat wilt, betere en gemakkelijker oplossingen zijn.
Doelde eigenlijk meer op IR of bekabeld.
 

Terug
Bovenaan