Led controller wil niet

D

de marte

Guest
Mijn tc420 controller wil niet haha. Doet het wel met de pc er aan maar wil het niet naar de controller downloaden. Dan staat er download failed na een kwart van de blauwe balk?
 
Misschien even contact opnemen met je leverancier?
 
mocht je hem bij kightligt gekocht hebben, deze antwoorden zeer snel op hun mail en helpen je ook goed.

geeft het programma aan dat hij verbonden is met de pc? (ik gok links onder)
zoniet: misschien eens een andere usb b kabel proberen?
 
Ja. Timesync werkt wel gewoon. Ga straks er weer mee aan de gang
 
je hebt ook eerst een programma aangemaakt in in dat programma een mode gemaakt?
als je rechtstreeks balkjes begint aan te duiden wordt er in feite niets 'gemaakt'
 
Is al opgelost. Alles werkt nu :D
 
Wat was nu de oplossing? Want ik heb hetzelfde probleem!
 
Waarschijnlijk moet je alles op het halve uur precies schrijven. Dus ook geen secondes. En dan op mode 2 zetten omdat mode 1 nu er waarschijnlijk al in staat
 
Dus echt 00.30.00
1.00.00
1.30.00
2.00.00
2.30.00
Enz
 
Daar zal het niet aan liggen, bij mij werkt hij op de minuut en met mode 3.
 
Dat was bij mij wel het probleem
 
Ik heb de tijdstippen veranderd zoals je zei. Mode 2 zegt me niet zoveel, ik heb een bestandje gedownload van iemand anders en die wat aangepast. Een package met daarin 1 mode, en die heet aquarium. Het gekke is dat ik op de controller wel deze mode terug zie. Maar toch zegt Pled steeds Download Failed!
 
Omdat hij op mode 1 staat denk ik. Als je in je programma wil schrijven krijg je mode 1. Als je dan nog een keer op die map klikt krijg je mode 2 zo kun je er 20 doen of zo. Dat was bij mij het probleem iniedergeval
 
Ik heb Clear All gedaan, dus er staat geen mode_0 of mode_1 meer in.. De enige mode die er staat, is die ik zelf heb aangemaakt. Als ik hem een andere naam geef en weer probeer te uploaden, verandert de naam van het programma op de controller, maar ik krijg toch de melding Download Failed. En ondanks dat het programma blijkbaar wel wordt herkend, speelt hij niets af zonder hulp van de USB kabel.
 
Dat had ik toen ook. Timesync werkt wel. En dan laadt hij het programma een stukje op en dan failed. Heb je hem nu op mode 2 staan?
 
Pfff heb het eindelijk werkend gekregen. Had nog een laptop staan, en daarmee doet hij het wel. Ook op de minuut overigens. Leuk speelgoed, ik kan weer even spelen!
 
Gelukkig. Opgelost alweer:)
 
Terug
Bovenaan