Led lamp stuk

B

Bart

Guest
Sinds gisteren is mijn lamp stuk. Nu ben ik opzoek naar een budgetoplossing. In dit bakje van 60 cm groeit enkel javamos, valisneria en veel drijfplantjes.
Heeft er iemand een budgetvriendelijk idee. Ik ben niet zo'n knutselwonder en de Chinese vrienden vertrouw ik niet zo
 
Sinds gisteren is mijn lamp stuk. Nu ben ik opzoek naar een budgetoplossing. In dit bakje van 60 cm groeit enkel javamos, valisneria en veel drijfplantjes.
Heeft er iemand een budgetvriendelijk idee. Ik ben niet zo'n knutselwonder en de Chinese vrienden vertrouw ik niet zo

Gezien je plantenbestand zou ik toch eens gaan kijken bij tante Ali....
 
Op deze moment zit er een standaard ledlamp van aqualantis in ( aquadream 60 aquarium)
 
Heeft er iemand ervaring met ledkoning en dergelijke (plakstrip zonder koelelement bedoel ik eigenlijk)?
 
ehm een 10 watt led flood light/schijnwerper, Heb je voor (minder dan) een tientje en zijn ook geschikt voor buiten en dus op zijn minst spatwaterdicht. Wat ook wel handig is, en de reden dat ik niet zo fan ben van goedkope plakstripjes. Levensduur in een vochtige omgeving is vaak nogal kort.
 
Waar denk je dat die zijn strips haalt? juist ja: uit china, zelfde spul als van ali
 
ik had hier enkele weken geleden een ledstrip uit de action voor in de badkamer en vochtige ruimtes.. heeft geen week gewerkt.
 
Ledstrips zijn doorgaans echt piep... mijne leefde in der tijd ook niet lang.

Floodlights zijn stukken beter, maar vraag me af in hoeverre dit gaat passen in de kap van een aqualantis?
 
Zou dan denk ik gwn voor een vervangende gaan van aquatlantis, weet je zeker dat het past en werkt
 
Mja goedkoop is meestal duurkoop
 
Toch grappig, bij mij branden die goedkope ledstrips van Ali met gemak 3 jaar in mijn oude aquarium, dus nu in mijn nieuwe bak heb ik ze weer.
(niet als hoofdverlchting)
 
Terug
Bovenaan