Wat is er nieuw

led lamp

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
122,570
Leeftijd
59
Locatie
Groningen
Er zijn enkele leden die de SF Expert 30/70 hebben.
Ik was benieuwd wat een nieuwe led zou kosten.
Nou bij Aquadeco 65Euro terwijl de bak mij nog geen zestig heeft gekost.
Zijn daar ook andere leds voor te koop die hierop passen??
 
Is zo'n aparte constructie van de verlichting dat er vast niks anders is dat past.
Is je verlichting al kapot dan?
 
Nee gelukkig niet maar was benieuwd wat dat zou kosten. Zit gelukkig 2 jaar garantie op.
Maar ja dit is duurder dan de bak was zeg.
Je moet als die stuk zou gaan dan zo n led strip denk ik kopen en die ipv de huidige led aan de kap bevestigen.
Zo n led strip is bij Kitelite rond de 30 euro maar ja toch veel goedkoper dan die van SF.
In dat opzicht zijn het inbrekers zeg.
Dus een reserve led kopen we nog maar niet.
 
Normaliter heb ik vaak wel een reserve lamp liggen maar in dit geval niet en vandaar de vraag of er andere opties zijn.
 
Met andere stripjes zoals je aangeeft zijn er opties genoeg idd,zou zelf ook niet zo'n dure reserve lamp kopen.

Dacht al want zou niet voor het eerst zijn dat de verlichting van SF heel snel kapot gaat.
Voorlopig iig nog garantie dan gelukkig.
 
Bij de andere 3 nano s met van die led die je op de bak schroeft hebben we nog geen pech gehad en die zijn alle 3 zeker ook rond de 2 jaar.
Maar ja ik zal even afkloppen hoor.
Maar ja zoals je zegt is het garantie nog en dan maar geen offici�le SF led op reserve 😉
 
Je bent al ontmaskert zag ik in een ander topic hoor John,geloof niks meer van al je SF propaganda! 😉
 
Ze zijn niet gek bij SuperFish 😉
Goedkope produkten in aanschaf, maar o wee als er iets aan vervanging toe is of stuk gaat :juggle:
Had dit gedoe ook met de verpulverde lamp-beschermkap van mijn aqua30, of nieuwe kap kopen (voor de hoofdprijs) of zelf maar gaan prutsen.
 
Ja dat klopt hoor. Ik zag dat de bak met kap alleen maar 38 euro kost dus.
Maar ja de onderdelen zij te prijzig ja.
Gelukkig hebben we eerst de garantie nog op de bak.
 
Ik maak me led zelf in vorm van modules met aluminium strips. Ik koop ze via bv banggood of dx. Even een mailtje naar ze met techspec en dan weet je ook de licht sterkte van de strips of modules. Scheelt echt mega veel geld
 
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Avond
      Terug
      Bovenaan