Led strips

H

hanscorsa

Guest
Hallo mede hobbyisten

Heeft er hier iemand ervaring met de aquarium led-verlichting set met controller van www ledstripkoning ?

MvGr hans
 
Ja, ik heb ze onder mijn keukenkastje. Staat erg leuk.
Alle gekheid; niet doen. Ik heb nog nooit een mooie probleemloze bak gezien met die stripjes.
 
Bedankt voor deze snelle info dan gaan het deze zeker niet worden
 
Ja ik, is bagger en gaat binnen het jaar naar de knoppen omdat het toch niet 100% waterdicht is en de lichtopbrengst is ook bagger.
Kun je beter wat meer geld neertellen voor degelijke led-balken
Niet aan beginnen, dergelijke strip had ik boven een kweekbakje. Na zo'n drie maanden vielen de eerste leds al uit. Als je toch meent deze kwaliteit te moeten gebruiken; koop dan bij de Chinezen of de Action. Veel goedkoper en dezelfde rotzooi.
 
Veel goedkoper en dezelfde rotzooi
Wellicht zelfs beter, die strips uit China gebruik ik als ochtend en avondverlichting, in mijn oude bak had ik deze ook en ze hielden het verrassend lang vol voor die €1,65 per meter :D
 
Iedereen bedankt
 
Zo heren en dames

Het is een set van jbm geworden bestaand uit
1 x led strip wit/rood van 70cm
1 x led strip wit/blauwe van 70 cm
Een voeding 12v 8A
En een multi controller

Even kijken of straks als de bak gevuld is het genoeg is anders kan er altijd nog 1 bij gezet worden

MvGr Hans
 
Zo heren en dames

Het is een set van jbm geworden bestaand uit
1 x led strip wit/rood van 70cm
1 x led strip wit/blauwe van 70 cm
Een voeding 12v 8A
En een multi controller

Even kijken of straks als de bak gevuld is het genoeg is anders kan er altijd nog 1 bij gezet worden

MvGr Hans
Hangt er ook vanaf wat je wilt bereiken met de verlichting natuurlijk
 
Het word een bak qua inrichting met weinig planten en vooral spiderwood
Qua vis bestand Gaat er een groepje discusvissen in en wat grond bewoners
Dus ik denk dat ik het zo wel kan redden met weinig planten met twee balkjes op zo 70% licht opbrengst en anders zou er toch een balkje bij gezet gaan worden
 
Zo heren en dames

Het is een set van jbm geworden bestaand uit
1 x led strip wit/rood van 70cm
1 x led strip wit/blauwe van 70 cm
Een voeding 12v 8A
En een multi controller

Even kijken of straks als de bak gevuld is het genoeg is anders kan er altijd nog 1 bij gezet worden

MvGr Hans
Goede keus! Nou ja, volgens mij dan.
 
Het word een bak qua inrichting met weinig planten en vooral spiderwood
Qua vis bestand Gaat er een groepje discusvissen in en wat grond bewoners
Dus ik denk dat ik het zo wel kan redden met weinig planten met twee balkjes op zo 70% licht opbrengst en anders zou er toch een balkje bij gezet gaan worden
Kunnen we hier ook ergens een foto-album van vinden dan :D Leuk om de vorderingen te volgen als je het mij vraagt
 
Terug
Bovenaan