LED verlichting

S

Sjeff

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil is wat onderzoek gaan doen naar led verlichting die je huidige TL kan gaan vervangen. Ik heb bij een zaak balken gezien die te regelen zijn met een computertje, waardoor je zonsopgang en zonsondergang kan nabootsen. Ik wilde eigenlijk kijken wat me verdere opties zijn omdat ik �600 euro verder ben voor het computertje en 2 LED balken.

Ik heb een Juwel Vision 180 met 2x T5 verlichting. Mochten er mensen zijn die me kunnen helpen aan dit type verlichting dan hoor ik het graag. Mag via PM, maar misschien zijn er wel meer mensen naar opzoek.

Groet, Jeffrey
 
600 euro? Ik was voor 224 euro klaar, vier strips, plus controller, twee wit en twee rbg , voor een vierhonderd liter bak. Kitelight , daar heb ik ze vandaan.
 
En als ik eerlijk mag zijn vind ik een adresje doorgeven via pb een beetje suf, waarom niet hier op het forum zetten zodat iedereen er iets aan heeft.
 
Komt goed, maar gebruik jij je ledverlichting als vervanging voor je T5 Sterrekind?
 
Ja, ik heb er de klemmetjes bij gekocht, de led bars zitten met klemmetjes op mijn T5 lampen vast geklikt, de t5 verlichting gebruik niet meer. Ik heb hier in de lijst een topic staan met een voor- en na foto.
 
Terug
Bovenaan