Led voor 200 euro

Plantjesbos

Well-known member
Lid geworden
13 mei 2018
Berichten
246
Leeftijd
25
Locatie
2070 burcht
Geachte leden ,

Ik ben in bezit van een juwel rio 125 planten bak , werk met high lite en nature t5 lampen , nu wil ik iets hoger op en een led bar plaatsten voor betere groei en kleur , welke led bar kan ik krijgen tot 200 euro met goede specificaties ?
Lummen/watt verhouding ?

Welke lamoen hebben jullie , voorbeeldje van je mag mag altijd met de lamp, mijn bak is dutch style scape .


Mvg
 
Ik zou eens gaan kijken naar de Juwel helialux lijn. Deze passen perfect op alle juwel bakken en hebben goede specs.

https://www.aquarium-experts.nl/juw...ds&utm_medium=shopping&utm_source=google#tabs

Ik zou er ook gelijk de controller bijnemen zodat je de lichtsterkte kan inregelen.




Dankje voor de reactie ,
Dit staat me wel aan , maar ik denk altyd dat je meer betaald voor de naam dan voor hetgene wat het moet doen , is ditbook zo bij deze led ? Ben ik niet beter af met een bar van een ander merk ? Iemand ervaring met deze led ?

Mvg
 
Ik gebruik hem ongeveer een jaar nu en ben er erg tevreden over. Het grote voordeel vind ik dat je de hele lichtunit erbij krijgt (waar je de kleppen in schuift) . Ik heb mijn t5 lichtbak nog voor 50e verkocht op MP. Als je beetje op internet rondkijkt kun je de bak incl controller wel voor onder de 200 krijgen. Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met andere merken
 
Terug
Bovenaan