ledbalk 0/10v gaat met 40% dimmen uit

F

frits300

Guest
als ik mijn led balk dim gaat hij met 40% uit.
hij heeft vaste spanning en ik regel hem via 0/10v je ziet hem dimmen tot ongeveer 40% en dan gaat hij uit
hij draait op de easy time control die heeft met het advies van de fabrikant een voeding stabiel 10v wat gaat er mis weet iemand het
 
Is dit een 12V ledbak? In dat geval zou ik een potmeter regelen ergens. Sluit beide zijden aan op de 12V en 0V, en de loper op de dim ingang. Daarmee kun je nu netjes 0-12V op de dim ingang zetten, en weet je of het probleem in de balk of in de controller zit.

Ook een multimeter kan veel helpen. Je zou hiermee de spanning moeten kunnen meten die de controller op de ingang van de led balk zet.
 
nee een kant is gewoon 220v
 
Is het een RGB of gewoon 1 kleur? Als het een kleur is probeer dan een andere uitgang de easy time control heeft er volgens mij 4.
 
het zijn 3 verschillende bakjes elk 0/10v met verschillende kleuren
 
Ik heb geen ervaring met 0-10V in combinatie met led.
Maar horen de dimmers bij de armaturen, een mogelijkheid is dat de uitgang niet zwaar genoeg wordt belast. Kan je twee balkjes aansluiten op 1 dimmer?
 
nee de dimmer hoort er niet bij maar volgens de kitelight moet het kunnen als je maar een 10volt adapter gebruikt wat ik zelf aanzit te denken dat het aantal ampere van de adapter te laag is maar die ledbalkjes waren te duur om ze op te blazen
 
Het Amperage is wat de adapter KAN leveren. Wat hij MOET leveren hangt af van de belasting.
Maar hoeveel volt zijn je ledbalken? In een eerdere opmerking gaf je namelijk aan dat ze 230V zijn.
 
Ik zag in een ander item dat je solar stingers gebruikt. Die dus door 230V gevoed worden en ieder een eigen addapter hebben.
Zit elke balk op een apparte uitgang van De easy time control, of heb je 1 uitgang gespiltst? en werkt het met 1 balk wel?
 
zit een adapter aan de stinger van 230v naar 15v en een uitgang naar 0/10v ze zitten allemaal op een apart kanaal van de time controll ze hebben ook alle drie in aparte adapter
ik dacht zelf om de adapter er tussen weg te laten en de lampen recht streeks op de time controll te doen maar ik weet niet of dat kan
 
Voedingadapter naar je timecontroller en je leds direct op de controller zetten.
 
ja dat denk ook alleen het zijn drie bakken zou een voeding van de soloar stinger het wel aan kunnen
 
Terug
Bovenaan