ledbalk schoonmaken

  • Onderwerp starter Deleted member 14272
  • Startdatum

D

Deleted member 14272

Guest
Hallo beste liefhebbers,

Het viel mij gisteren op dat. de beide led's die boven het aquarium liggen een lichte ' kalkaanslag" aanslag laten zien op het beschermende gedeelte achter de led's, zal wel een kalkaanslag zijn.
Hoe maken we dit schoon, zelf dacht aan een micro-vezeldoekje vochtig gemaakt met osmosewater om geen kalkaanslag achter te laten.
Iemand een beter idee.
Wat ik wel weet is dat dit moet gebeuren als de led's nog niet branden, maar goed.
gr.bert
 
Oke azijn en een beetje napoetsen met een vochtig doekje natgemaakt met osmose water, helemaal goed gaan we doen.
 
Mijn vrouw gaat over de ramen, maakt een emmertje water en zet mij in beweging zelf zou ik al snel kiezen voor glassex, nou niet dubbelzinnig denken hoor.;)
 
Mijn vrouw gaat over de ramen, maakt een emmertje water en zet mij in beweging zelf zou ik al snel kiezen voor glassex, nou niet dubbelzinnig denken hoor.;)
Nou ja, er zijn mensen die, wanneer een vrouw opdrachten geeft aangaande raam wassen, aan wurg sex denken... Jullie hoeven daarbij niet aan mij te denken, autobiografie is niet van toepassing. ;):DD:DD
 
Ach, ik dacht vooraf de ledbalk schoon te maken met glassex, zo hoort het toch als man zijnde maar mijn vrouw heeft mij gecorrigeerd ze vond het geen goed idee.
Ik achteraf ook niet, zeker niet met zo'n spuitbus boven de led's.Of van dat spul op een doekje, maar ieder zijn vak.

@ jessicapilon, gelukkig niet, in de basis wel;)
 
Ik ga bijna denken dat alle vrouwen gelijk zijn :DD :DD
Ach, ik dacht vooraf de ledbalk schoon te maken met glassex, zo hoort het toch als man zijnde maar mijn vrouw heeft mij gecorrigeerd ze vond het geen goed idee.
Ik achteraf ook niet, zeker niet met zo'n spuitbus boven de led's.Of van dat spul op een doekje, maar ieder zijn vak.

@ jessicapilon, gelukkig niet, in de basis wel;)
Soms kan één woord al een (gevaarlijk?) misverstand opwekken. Ik vermoed, hij moet me maar corrigeren als het anders is, dat @jessicapilon bedoelde dat hij bijna ging denken dat alle vrouwen hetzelfde zijn... en dat is iets anders dan dat alle vrouwen gelijk zijn?
 
Soms kan één woord al een (gevaarlijk?) misverstand opwekken. Ik vermoed, hij moet me maar corrigeren als het anders is, dat @jessicapilon bedoelde dat hij bijna ging denken dat alle vrouwen hetzelfde zijn... en dat is iets anders dan dat alle vrouwen gelijk zijn?
Ik ga hier even een weekendje over nadenken :DD :DD
 
Ik maak ze schoon met witte filterwatten. Wel de lampen uitzetten, anders droogt de/het kalk meteen weer wit op...
 

Terug
Bovenaan