Leeuwarden (nl) - intratuin


D

Denver

Guest
Een tuincentrum is nou niet echt een aquariumzaak,
Maar ik vond dit bedrijf de moeite waard om genoemd te worden.
Omdat het toch een verrassend groot assortiment heeft wat betreft aquaristiek.

Kwaliteit van het assortiment:
Ik vind de vissen van goeie kwaliteit, de vissen zijn gezond en en andere producten
Zijn ook altijd naar tevredenheid geweest.
De planten staan er ook altijd fris bij.

Breedte van het assortiment:
Er zijn mooie stukken hout en een ruime keuze aan voer te vinden, alleen jammer dat je er geen levend voer kan kopen.
Er Zijn veel verschillende soorten vissen te koop, maar geen zoutwater.
Dwergklauwkikkertjes, kreeften en anatomie Helena's worden ook aangeboden.
Ook voor vijver artikelen is er ruime keuze.
Aquaria zijn ook grootschalig aanwezig, speciale bakken kunnen altijd besteld worden.
Er zijn veel verschillende planten en hiervoor geld ook dat er altijd besteld kan worden.

Klantvriendelijkheid:
Er werkt een man op de aquarium afdeling, en deze is altijd bereid te helpen.
Hij laat je graag nieuwe vissen zien, of helpt je met je vis/planten bestand


Service:
Je word altijd snel geholpen en er word ruim de tijd voor je geholpen.

Kennis van zaken:
De man van de aquarium afdeling probeert altijd zoveel mogelijk te leren van professionals, twijfelt hij ergens over dan belt hij meteen iemand met meer ervaring.
Er zijn geen viskommen te vinden en voor een goudvis word 20 liter de vis aangeraden,
Dat is natuurlijk niet optimaal maar wel beter als wegrotten in een kommetje...
Helaas lopen er wel wat stagiaires rond die te dom zijn om voor de duivel te dansen,
Kijken niet op of als je zegt dat er ergens een dood visje ligt.
Een moeilijk te vangen visje krijgt van hun eerst een klap voordat die in het zakje gaat,
En een discus past volgens hun heus wel in een 60cm aquarium... Tsja
Over planten en andere producten is altijd genoeg kennis, ze verkopen bijv. Geen drijvende kweekbakjes.

Prijsstelling:
Een gemiddelde prijsstelling, maar het zou meehelpen als ze zelf platy's Molly's en guppen kweekten.
Ik heb er een nieuwe juwel korall 60 voor 65 euro gekocht, dat vond ik wel een mooie prijs...
Over de rest van de aquaria weet ik qua prijs niet zoveel.
Ik had mijn 60cm aquarium voor 20 euro gevuld met planten, maar dan moet je wel de koopjes er uit vissen.
Voor de rest goede prijzen.

Voor een tuincentrum ben ik er enorm tevreden over, ik heb hier 3 vrolijke platy's en een schooltje neon's rondzwemmen die het naar mijn mening goed doen!
Een aanrader om even te kijken, maar waarschijnlijk blijft het daar niet bij:)
 

Terug
Bovenaan