Wat is er nieuw

Lekkage EX 700 tetratec

Etienne076

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2016
Hallo wie weet wat mijn probleem is of wat ik fout doe?

Mijn filter blijft op de koppelingen in en uit lekken langs de gleuven.
Heb hem 3x uit elkaar gehad maar alles lijkt goed te zitten.

20170916_205927.jpg

zit er wel een groene schuif onder die zwarte? in het midden zegmaar.

nee sorry, bij de oude modellen is deze zwart.

bedoelde inderdaad het kleine zwarte schuifje onder de grote.. maar die heb je wel zo te zien.
ik heb de pomp gehad maar kan even niet 1-2-3 voor me halen hoe het precies zat.

hij sluit wel goed aan als je hem in de pompkop drukt?

nieuwe rubbers kopen het best is een nieuwe in en uit de rubbers zijn niet goed meer lijkt dan dat ze nog wel goed zijn. dit heb ik ook gehad en gebeurt vaker met de tetra tecs.

nee sorry, bij de oude modellen is deze zwart.

bedoelde inderdaad het kleine zwarte schuifje onder de grote.. maar die heb je wel zo te zien.
ik heb de pomp gehad maar kan even niet 1-2-3 voor me halen hoe het precies zat.

hij sluit wel goed aan als je hem in de pompkop drukt?

Ja ik merk niks vreemd de sluiter in het middel draait soepel en de grotere daar boven sluit zonder weerstand

Als het de rubbers zouden zijn kun je het wellicht tijdelijk oplossen door er zuurvrije vaseline op te smeren.

dan ben ik bang dat sander058 wel is gelijk kan hebben, heb al meermaals gehoord dat de rubbers bij deze filters de 1e zijn die de geest geven.

nieuwe rubbers kopen het best is een nieuwe in en uit de rubbers zijn niet goed meer lijkt dan dat ze nog wel goed zijn. dit heb ik ook gehad en gebeurt vaker met de tetra tecs.

Oke dat zou vervelend zijn maar goed het zou wel mogelijk zijn

Als het de rubbers zouden zijn kun je het wellicht tijdelijk oplossen door er zuurvrije vaseline op te smeren.

dit werkt niet heb ik toen ook geprobeerd wordt dan wel iets minder maar blijft lekken je zou het kunnen proberen maar zou het niet maanden laten zitten ik zelf heb een nieuwe in en uit gekocht en een nieuwe O ring deze zitten er nu alweer een lange tijd in

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan