Wat is er nieuw

lekkage tetratec ex 600

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Umapa
  • Startdatum Startdatum
U

Umapa

Guest
Hallo,

weet iemand of het normaal is dat de filter een beetje lekt als je 'm een beetje schuin houdt? Als ie gewoon rechtop staat en draait, is er niks aan de hand. Er zat wat lucht in de filterpot en dat wilde ik eruit schudden. Bij een hoek van 45-90 graden, druppelt er een beetje water uit.

Ook bromt hij een klein beetje.
 
Ik heb nooit lekkage gemerkt bij de mijne.
 
Brommen,kan er nog wat lucht inzitten.

Kan wat water in de kop gekomen zijn.
Zet hem in een klein afwasteiltje,als hij blijft druppen.
 
Dan brommen komt dan waarschijnlijk omdat hij niet goed afsluit, dan komt er dus steeds weer lucht in. Wat voor filter is het?
 
Hallo mensen,
de lekkage was loos alarm. We zijn een paar dagen verder, er is absoluut geen lek en er zit ook geen lucht meer in de filter.
Wat wel is gebleven, is een brommend geluid. Het is geen extreem geluid. Je hoort het pas als de tv uit staat en helemaal stil is in de woonkamer.
Ik heb nog een jbl e700 en e701, die beide stiller zijn. Die hoor je pas als je er naar toe loopt en je oor bijna tegen aan houdt. Bij deze hoor ik van 4-5 meter afstand toch een duidelijke lichte bromgeluid. Ik heb de filterkop en rotor helemaal schoongemaakt. De o-ringen en rotor heb ik lichtjes ingesmeerd met vaseline. Wat niet heeft mogen baten.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van het gebrom?
 
Ik heb i.p.v. de originele witte filtervlies gewoon een laagje witte filterwatten gebruikt. Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan