L
Lescus
Guest
Hallo allemaal !
Ik ben nu weer ruim een half jaar terug in de hobby na een lange pauze.
Ik heb voorheen een vision 260 gehad met meerdere discussen. Toen heb ik de hobby abrupt beeindigd vanwege een verandering in woonsituatie.
Sinds augustus vorig jaar heb ik weer een rio 180 staan met toen nog jonge discussen gekocht in Papendrecht bij Nhamunda.
Elke keer bleef het jeuken en toch maar de knoop doorgehakt.
Nu is het natuurlijk allemaal weer uit de hand gelopen zoals het hoort 🙂.
Nu ben ik haast op het moment gekomen dat de bak groter moet gaan worden voor het belang van de visjes. Ze hebben alweer genoeg meegemaakt en heb er zelfs 3 verloren in het proces.
Ik zit wat dat betreft ook nog met meerdere vragen maar ik begin hierbij met een weder-welkomen.
Ik zal even kijken of een foto'tje uploaden mij zo 1-2-3 lukt.
Groetjes Alex 🙂
Ik ben nu weer ruim een half jaar terug in de hobby na een lange pauze.
Ik heb voorheen een vision 260 gehad met meerdere discussen. Toen heb ik de hobby abrupt beeindigd vanwege een verandering in woonsituatie.
Sinds augustus vorig jaar heb ik weer een rio 180 staan met toen nog jonge discussen gekocht in Papendrecht bij Nhamunda.
Elke keer bleef het jeuken en toch maar de knoop doorgehakt.
Nu is het natuurlijk allemaal weer uit de hand gelopen zoals het hoort 🙂.
Nu ben ik haast op het moment gekomen dat de bak groter moet gaan worden voor het belang van de visjes. Ze hebben alweer genoeg meegemaakt en heb er zelfs 3 verloren in het proces.
Ik zit wat dat betreft ook nog met meerdere vragen maar ik begin hierbij met een weder-welkomen.
Ik zal even kijken of een foto'tje uploaden mij zo 1-2-3 lukt.
Groetjes Alex 🙂