Wat is er nieuw

levens duur waterpompje 2 euro

gpatton

Well-known member
Lid geworden
28 december 2018
Leeftijd
34
e67ec1da66db7a62d8a62d5294e64003.png

https://gyazo.com/e67ec1da66db7a62d8a62d5294e64003 heb via ali expres aantal van die pompjes binne gekregen wat zou de levens duur op die dingen zijn pomp wel goed opzig

Ik durf het niet te zeggen maar ja voor dat geld is het niet zo erg als er een wat kortere levensduur is denk ik. De porto is meer dan de prijs van het pompje :DD :DD

Ik durf het niet te zeggen maar ja voor dat geld is het niet zo erg als er een wat kortere levensduur is denk ik. De porto is meer dan de prijs van het pompje :DD :DD
Niet alleen de porto. Het is gewoon een milieu delict.
Maar dat hoort bij onze wegwerpmaatschappij.

ben ook van plan een test te draaien met een groten spons er op en laat dat een maandje draaien hij draait nu al 3 dagen zonder problemen maakt wel wa geluid . als het alemaal werkt heb ik dadelijk een groten spons filter voor 4 euro ongeveer

Ik denk dat het stellen van deze vraag je aan stroom meer gekost heeft dan de prijs van het pompje. :DD
Dus who cares about the quality?

blijk baar lekken die dingen water op dat motertje levens duur 500 uur ongeveer zit nu naar dit te kijken ga alles op usb doen lijk me wel handig
262d29e0018b3e983dbc69e9f6ba5962.png

https://gyazo.com/262d29e0018b3e983dbc69e9f6ba5962 dit zou dan een veel langeren levens duur hebben meschien kan ik zelfs het motortje vervangen als nodig is

De specs van dat pompje verbazen me voor die prijs. Het is gewoon een regelbare mini-DC-pomp, en nog best een sterke. (Geeft bij terugschroeven vermogen inderdaad energiebesparing.) Het ziet er kwalitatief al beter uit dan die witte pompjes.

Het is wel een gok hoor, denk ik, en een die ik zelf niet snel meer zou wagen. (Goedkope chinese spullen bleken bij mij vaak duurkoop.)

Ik ben het verder helemaal met @biljoenblik eens dat we als maatschappij eigenlijk af moeten van het idee om alles maar zo goedkoop mogelijk te willen hebben. Het milieu is er niet bij gebaat, en op de lange termijn betekenen verspilde grondstoffen en productiebewegingen per definitie minder welvaart. Voor iedereen. Maarja, enkel de korte termijn schijnt van belang te zijn.

dat mileu gebeuren moeten de groten bedrijven maar eens gaan op lossen terug naar glas en andere duurzamen dingen genoeg op lossingen maar minder profit.

Gelukkig is de Alibaba groep geen groot bedrijf......
ik zoek gewoon naar de juist oplossing die kan ik aleen bij ome ali vinden al de anderen pompjes hebben te veel kracht doen me drijf planten het nie goed op

Neem je een superfish filtertje, de kleinste is vanaf 50L/U als ik me niet vergis

Neem je een superfish filtertje, de kleinste is vanaf 50L/U als ik me niet vergis
wat ik bedoel met die meuk is dat het niet kan aan passen wil zelf een beter versie bouwen van de spons filters die ik nu al heb maar ben er al over uit ga dadelijk die chinees dingen kopen hope dat het snel aan komt😛
kan ook voor een paar euro parts kopen voor die pompjes mochten ze kapot gaan

Laatst bewerkt:
En wat ga je er precies mee maken?
Een filter, maar dat had ik al begrepen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan