Wat is er nieuw

lichtkap gedeeltelijk stuk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ronrijn
  • Startdatum Startdatum
R

ronrijn

Guest
Ik heb gisteren mijn Juwel lichtbalk gedeeltelijk stuk gemaakt 😳, omdat ik de ring om mijn tl buis niet meer los gedraaid kreeg heb ik uiteindelijk een waterpomptang gebruikt en ondanks dat ik zo voorzichtig mogelijk deed heb ik toch de aanhechting ontwricht en is er binnen in iets los/stuk gegaan.

Om een lang verhaal kort te maken heb bij de Duitse zooplus een nieuwe kap besteld, hoop als mijn bestelling geaccepteerd word (is niet zo zeker want bij dit product stond alleen levering binnen Duitsland en Oostenrijk maar ja nooit geschoten is altijd mis en scheelt toch 40 � met Nederlandse Zooplus) dat ik deze eind v/d week binnen heb.

Nou heb ik gelukkig nog ��n lamp over maar betekent dit dat ik i.v.m. algengroei minder planten voeding moet geven of maakt dit niet uit voor een week.

Overigens als iemand nog een (online) winkel weet die een 92 cm Juwel lichtbalk voor minder dan 100 � verkoopt en ook verzend dan zou ik dit graag horen.
 
Gewoon het zelfde aan voeding geven. Alg komt voort uit voeding te kort,niet uit teveel voor 1 week.
 
Hoe kan je binnen nou wat kapot draaien?

Alleen de buishouder kan kapot gaan.
Dann zie je nog wel de 1 of 2 draden zitten toch?
 
Bertus bij een Juwel lichtkap zie je niks zitten tenzij je de boel helemaal sloopt en aangezien ��n lamp het nog doet neem ik dat risico niet, en zelfs al zou ik hem open slopen schiet ik er niks mee op want heb 2 linkerhanden en begrijp niks van techniek.
 
Wie zegt ,open slopen? ik niet.

Ik zei,zie je de draden nog.

Je had de lamphouder gesloopt,toch?
 
Bedankt voor de link, die zal ik bewaren voor als het niet lukt bij Zooplus.
 
Ik zie niks, hoor alleen binnen in wat rammelen.
 
O,dan ligt de Evsa los.
Kijk uit voor sluiting.
De aansluitingen op die oude,breken los,door de hitte.
 
Nee de aanhechting van de buishouder naar de kap is gedeeltelijk ontwricht en daardoor iets in de kap zelf gesloopt
 
Nou,koop je toch een nieuwe buishouder,voor 5 euro.
 
Zal me wel verkeerd uitdrukken, maar er is iets stuk of los gegaan IN de kap waar je niet bij kunt zonder de hele kap te slopen.

Overigens maar dat doet niet meer zo ter zake is het ook met waterpomptang niet gelukt om ring los te draaien.
 
Ging even beetje off topic, ok bedankt Alex
 
ronrijn zei:
Zal me wel verkeerd uitdrukken, maar er is iets stuk of los gegaan IN de kap waar je niet bij kunt zonder de hele kap te slopen.

Overigens maar dat doet niet meer zo ter zake is het ook met waterpomptang niet gelukt om ring los te draaien.

Zal er niet verder op in gaan.

Maar,ze maken ze ook aan de Bovenkant open ,met een dremel.
Blijft de bak heel.

Maar ,dan moet je wat handig zijn.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan