Lichtkap Rekord 800 met extern filter

M

Mndy

Guest
Ik heb een nieuwe lichtkap voor de rekord 800, met 2 tl's en de kap kan 'helemaal' open.
Maar nu zie ik dat juwel geen rekening heeft gehouden met een eventueel extern filter. Of kijk ik hier over heen?

Heeft iemand een mooie oplossing waardoor ik toch de slangen van het filter in de bak kan plaatsen? Ik durf namelijk niet zomaar er in te gaan zagen o.i.d.
 
Wij hebben ook een Rekord 800 en inderdaad, geen rekening gehouden met de slangen voor een extern filter. Wij hebben de kniptang erop losgelaten.

~ Ivo
 
Ik heb op mn rekord 600 ook toegang voor mn slangen en andere zaken gemaakt middels een ijzerzaagje.
 
Zie je aan de binnenkant geen indruk, wat eruit kan?

Voor gestanst?
 
Nee niet uitgestanst.
Wel makkelijk te maken. Ik heb er 2 redelijke buizen voor een hang-on afschuimer door en 5 snoeren..
(Zee bakje van gemaakt)

Ik heb er de drempel in gezet..
 
Niet voorgestanst inderdaad, maar er is wel een vorm die er wat 'voorgemaakt' uitziet en niet geheel toevallig exact hetzelfde is als de wel uitgesneden kap van een andere Rekord die we hier hebben liggen.
 
Bedankt voor de reacties! Dat word dan inderdaad zagen, op hoop van zegen ;)
 
Stukje heel netjes uitgezaagd (is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt :D )
Dus ik wil de kap op het aquarium zetten, is de kap 5cm te diep. Shit! Blijkbaar is het dus toch geen Rekord 800.

Kan ik om deze ruimte op te vullen er bijvoorbeeld sponzen tussen kitten?
 
Terug
Bovenaan