Deze setupo 2 jaar naar volle tevredenheid in gebruik gehad, maar is nu vervangen door een grotere bak, dus dit gaat in de verkoop.
Ideaal voor een garnalen bak of met wat kleinere vissen (bijv. danios)
Denerle Nano Cube 60 (liter)
Ik heb een hoek uit de dekplaat geslepen zodat er ook een extern filter op kan icm dekplaat.
nieuw = 90,-
Deze prijs = 30,-
Juwel Lidao 120 Sbx meubel
inclusief de aan de binnenzijde gemonteerde stekkerdoor (exlusief de stekkerdoor die erop ligt, vergeten weg te halen voor de foto 🙂 )
Nieuw = 120,-
Deze prijs = 50,-
ONF Flat Nano verlichting
Heeft 4 standen (25%, 50% 75%, 100%) en onthoud deze, dus prima te combineren met een tijdschakelaar. (advertentiefoto gebruikt, maar lamp is onbeschadigd, had em al opgeborgen voor ik fotos ging maken)
Op de rand te klemmen, klem past prima langs de dekplaat.
Nieuw = 100,-
Deze prijs = 40,-
Alles is nog in prima staat.
Bovengenoemde prijzen zijn voor de losse onderdelen. Koop je alles tesamen, dan is de totaalprijs 100,-
Ideaal voor een garnalen bak of met wat kleinere vissen (bijv. danios)
Denerle Nano Cube 60 (liter)
Ik heb een hoek uit de dekplaat geslepen zodat er ook een extern filter op kan icm dekplaat.
nieuw = 90,-
Deze prijs = 30,-
Juwel Lidao 120 Sbx meubel
inclusief de aan de binnenzijde gemonteerde stekkerdoor (exlusief de stekkerdoor die erop ligt, vergeten weg te halen voor de foto 🙂 )
Nieuw = 120,-
Deze prijs = 50,-
ONF Flat Nano verlichting
Heeft 4 standen (25%, 50% 75%, 100%) en onthoud deze, dus prima te combineren met een tijdschakelaar. (advertentiefoto gebruikt, maar lamp is onbeschadigd, had em al opgeborgen voor ik fotos ging maken)
Op de rand te klemmen, klem past prima langs de dekplaat.
Nieuw = 100,-
Deze prijs = 40,-
Alles is nog in prima staat.
Bovengenoemde prijzen zijn voor de losse onderdelen. Koop je alles tesamen, dan is de totaalprijs 100,-