Wat is er nieuw

Lido 120 van Goud

Goud

Well-known member
Lid geworden
28 maart 2011
Leeftijd
47
Na verhuizing nu sinds vandaag een nieuw bestand in mijn Lido. 1 blauwe betta en een stuk of 20 parel danio's.

full.jpg

full.jpg

full.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker groen, ben je er verder nog wat mee van plan?

Lekker groen, ben je er verder nog wat mee van plan?
Stuk nieuw hout zou wel tijd worden. Deze ligt er al jaren in. En misschien in de toekomst nog wat vuurgarnalen en mosballen (waren gesloopt door mijn sluiers) erin.

Die losse tak daar voorin 😉 je kan ook wat plantjes op wat spinnenhout plakken.. Hebben je visjes en toekomstige garnalen wat meer plekjes om schuil te houden en doorheen te zwemmen.. Die betta zal wel eens achter een garnaaltje aangaan denk ik..

Ik heb dezelfde bodem en achtergrond als jij volgens mij.. Echt een topaquarium die lido.. Moet jij het veel onderhouden?

Die losse tak daar voorin 😉 je kan ook wat plantjes op wat spinnenhout plakken.. Hebben je visjes en toekomstige garnalen wat meer plekjes om schuil te houden en doorheen te zwemmen.. Die betta zal wel eens achter een garnaaltje aangaan denk ik..

Ik heb dezelfde bodem en achtergrond als jij volgens mij.. Echt een topaquarium die lido.. Moet jij het veel onderhouden?
Die tak was jaren terug moorkien garnalen hout. Was heel mooi met van die vertakkingen enzo. Is echt aan vervanging toe LOL. Ga inderdaad denk ik wat javavaren binden op hout als ik een mooi stukje heb gevonden. Ja mijn oude betta vond het jagen op vuurtjes ook leuk inderdaad. Hield er wel altijd genoeg over op de een of andere manier dus moet goed gaan komen. Eerst gaat ik de vissen laten rusten en dan met een week of 2 garnaaltjes shoppen. Zulke leuke diertjes vind ik dat.

Veel onderhoud heb ik niet aan de bak op water verversen na. Doe ik meestal om de ene weetk en niet eens zoveel. Vergeet ook vaak plantenvoeding maar met de planten die ik heb ( drijfplanten, waterpest en anubias nana die mega is geworden) is dat niet zo'n probleem blijkbaar. De verlichting is goed van de bak. Geen reflectoren erop zitten. Mijn achtergrond is plastic folie helaas wat gebobbeld maar dat maakt het spannend 🙂

Haha.. Garnalen redden zich wel.. Ik doe een keer per maand verversen.. Het onderhoudt zichzelf wel met garnalen.. Succes

om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk de lido te hoog voor betta's verder wel een mooie bak
Klopt ideaal zal het niet zijn misschien. Dit is de 2e die ik er in houd. Beide goede zwemmers. Misschien dat dat scheelt. Oogt niet vermoeid van het patrouilleren in ieder geval.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan