Stuk nieuw hout zou wel tijd worden. Deze ligt er al jaren in. En misschien in de toekomst nog wat vuurgarnalen en mosballen (waren gesloopt door mijn sluiers) erin.Lekker groen, ben je er verder nog wat mee van plan?
Die tak was jaren terug moorkien garnalen hout. Was heel mooi met van die vertakkingen enzo. Is echt aan vervanging toe LOL. Ga inderdaad denk ik wat javavaren binden op hout als ik een mooi stukje heb gevonden. Ja mijn oude betta vond het jagen op vuurtjes ook leuk inderdaad. Hield er wel altijd genoeg over op de een of andere manier dus moet goed gaan komen. Eerst gaat ik de vissen laten rusten en dan met een week of 2 garnaaltjes shoppen. Zulke leuke diertjes vind ik dat.Die losse tak daar voorin 😉 je kan ook wat plantjes op wat spinnenhout plakken.. Hebben je visjes en toekomstige garnalen wat meer plekjes om schuil te houden en doorheen te zwemmen.. Die betta zal wel eens achter een garnaaltje aangaan denk ik..
Ik heb dezelfde bodem en achtergrond als jij volgens mij.. Echt een topaquarium die lido.. Moet jij het veel onderhouden?
Dank je.Heel mooi Goud!
Klopt ideaal zal het niet zijn misschien. Dit is de 2e die ik er in houd. Beide goede zwemmers. Misschien dat dat scheelt. Oogt niet vermoeid van het patrouilleren in ieder geval.om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk de lido te hoog voor betta's verder wel een mooie bak
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.