Mijn Oase Styleline 175 door Noadekat


Staat er mooi bij Lissa en je kan ook het hout verzwaren met een panty gevuld met wat zand of grind.
Dankjewel!

Klopt maar ik wilde er niet tegenaan kijken.. ik heb er nu een ander stuk in liggen en laat hem nog wel een tijd in een bak water liggen voor later.
 
Inwateren kan lang duren, helaas. Uit een soort van frustratie heb ik destijds bij twee kleine stukken hout een stuk leisteen aan de onderkant gelijmd, omdat ze niet bleven staan zoals ik het in gedachten had. Ik weet niet hoe groot jouw stuk hout is, maar er een stuk steen aan vastmaken, al dan niet gelijmd of met een touwtje vastbinden, zorgt ervoor dat die wel op de plaats blijft.
Heb ik ook geprobeerd, maar met lijmen bleef het niet plakken.. met touw (visdraad in mijn geval) was ik bang dat een van de vissen zich zou beschadigen
 
Dankjewel!

Klopt maar ik wilde er niet tegenaan kijken.. ik heb er nu een ander stuk in liggen en laat hem nog wel een tijd in een bak water liggen voor later.
Dat kan ook en het is niet te zeggen hoelang het duurt want dat kan erg verschillen.
 

Terug
Bovenaan