Lido 200 MJL (Michel)


Ja erg mooi.. Ook een goede stofzuiger voor overbodig eten.. Synodontis is het niet.. Maar die zit er wel in.. Zijn een stuk kleiner
 
Nieuw stuk geplaatst met plantjes er op.
DSC_0557.JPG
DSC_0558.JPG
 
Ja blij mee.. Benieuwd hoe het gaat groeien
 
Ja hij is overal.. Genieten
 
Haha ja het was ff afmeten.. Hopelijk gaat de anubias de goeie kant op groeien :)
 
Ik vind jouw bak echt onwijs mooi om te zien.
Ik vind ook de drijvende stenen ontzettend origineel.
Zat er zelf ook al aan te denken om zoiets in mijn vision te doen.
Waar heb jij ze vandaan als ik vragen mag?
 
Ja ik ben ook erg blij.. Alle plantjes moeten nog wel ff goed gaan groeien.. Maar dan hoef Ik voorlopig niet te snoeien.. Ik had ze besteld via aquastorexl volgens mij.. Een grote en twee kleine.. Goeie oplossing als je niet te veel ruimterhebt voor een mooie achterwand inderdaad :)
 
Tussentijdse update.. Wat onvoorzichtig geweest met nieuwe plantjes toevoegen, nu is er een waaierhandgarnaal overleden.. De andere zijn gelukkig wel hersteld en de kleinste is verveld.. Nu fel oranje..
DSC_0817.JPG
DSC_0820.JPG
DSC_0814.JPG
 
Gister bij de schoonmaak ook het filter verschoond, kwam ik een dood babyvisje tegen.. Toen keek ik goed in de bak en zag ik twee kleine oranje baby zuignapvisjes.. Leuk!
Wat fluitans toegevoegd voor de gouramis en het bosje gekortwiekt zodat het weer kan groeien..
DSC_0884.JPG
DSC_0885.JPG
DSC_0822.JPG
 
Lekker op vakantie geweest en weer onderhoud gepleegd.. Op de schelp zat groene aanslag, dus die heb ik voorlopig ff uit het aquarium gehaald.. Plantjes lekker gelaten die mogen nog verder groeien :)

DSC_0915.JPG
DSC_0916.JPG
 
Jazeker.. Het is geen verlegen vis en redt zich prima.. Ben er nog steeds erg blij mee..
 
Ziet er goed uit! De discussie over de olifantsvis, tsja .. hij hoort niet in die bak, maar aan de andere kant ... beter dat hij bij jou in een 200 liter bak zit en je er goed voor zorgt dan dat hij ergens in een 60cm bakje zit en binnen 2 maanden aan het hemelen is.
 
Jup, het liefste zie ik hem in het wild en in onvervuilde wateren.
Maar de discussie is wat mij betreft gesloten.. Ik ben intussen expert op het gebied van olifantvissen en er zijn teveel mensen die zich er in hebben gemengd die er geen verstand van hebben.

Hij is gezond en vrolijk, als je hem wilt blijven bekijken dan kan je terugkomen en anders blijf je weg. Niks tegen jou persoonlijk Haven want ik waardeer je bericht, maar is meer een algemene waarschuwing voor als de discussie weer oplaait.
 
Tsja ach, die discussie is vervelend, maar het is ook goed bedoeld. Voor beide partijen is wat te zeggen. Ik vat bijna nooit iets persoonlijk op, dus wees gerust.

Anyway, ik vind het een toffe bak en blijf hem zeker volgen!
 

Terug
Bovenaan