Moest jij je vingers los snijden?De rechter niet; die is vloeibaar. Die linker zou je volgens mij moeten kunnen gebruiken (disclaimer - ik kan nergens ingrediënten vinden dus garanderen kan ik het niet). Tip van mij; draag rubber/wegwerphandschoentjes voordat je hele vingers onder zitten. Als je zeker wil weten dat je een veilige, goeie lijm gebruikt, neem dan zoiets als deze.
Meer dan eensMoest jij je vingers los snijden?
Volgens mij hoofdzakelijk t tuutje; misschien nog iets in de samenstelling om t geschikter te maken voor koraal maar kan t me bijna nie voorstellen.Ik koop zelf deze (klik)
ik heb geen idee wat het verschil is met die @LalaLaraSophie linkt, maar wat betreft hoeveelheid is het veel voordeliger. Droogt inderdaad niet snel uit, ik gebruik het wel voor andere klusjes in huis.
Op de reef glue zit in elk geval een tuutje met een kleine opening en dat kan er ook af. Net op de open tube gekeken. Cyanoacrylaat, geen verdere vermeldingen.Volgens mij hoofdzakelijk t tuutje; misschien nog iets in de samenstelling om t geschikter te maken voor koraal maar kan t me bijna nie voorstellen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.