Wat is er nieuw

Literatuur tips

karin

Member
Lid geworden
9 oktober 2024
Leeftijd
40
Na de aanschaf van aquarium voor onze 6-jarige, zijn de eigen aquarium kriebels ook weer op gekomen.
Grote kans dat die electrische piano die nooit gebruikt wordt binnenkort gaat verhuizen en dan komt er ruimte in de woonkamer...
Nu merk ik dat hier en op andere fora en sites heel veel informatie te vinden is om eens goed in te verdiepen, maar eigenlijk zit ik liever minder dan meer online...
Hebben jullie goede literatuurtips?
Boeken die recent zijn en goede start geven m.b.t vissenbestand , onderwater flora en techniek om op dat vlak de juiste combinatie te gaan maken? Een soort van beginnersbijbel op het gebied van het aquarium wezen?

Ik denk dat er niet veel nieuwe boeken uitkomen maar adviseer je toch een op de site van @Cornelius te kijken want dat is goede en betrouwbare info:

https://tspt.nl/

En nee, ik heb er geen aandelen van hoor ;))
Dank je wel voor het compliment John 🙏

maar wel erbij te vermelden dat mijn website meer is gericht op aquascapen, en niet zo zeer op het houden van een aquarium met vissen.
Hoewel ze beide vele overeenkomsten hebben zijn het toch 2 aparte werelden. :thumbs:

Dank je wel voor het compliment John 🙏

maar wel erbij te vermelden dat mijn website meer is gericht op aquascapen, en niet zo zeer op het houden van een aquarium met vissen.
Hoewel ze beide vele overeenkomsten hebben zijn het toch 2 aparte werelden. :thumbs:
Ja dat mag zo zijn maar over veel zaken staat er ook heel veel nuttige info die je kan gebruiken al ben je geen scaper Corne.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan