Wat is er nieuw

Little Dutch on the Rocks van Aquariaan043

• Onderwerp starter Onderwerp starter mannic05
  • Startdatum Startdatum
M

mannic05

Guest
Lange tijd niet meer hier op het forum geweest, dit kwam door drukte, en ik was de interesse een beetje verloren in de dingen die ik op het gebied van de aquaristiek op dat moment deed. Het was dus terug naar de basis, planten aquariums, aquascaping eigenlijk alles wat een beetje Nano is, daar ligt mijn hart.

80 cm afgebroken, en een 50 liter scaperstank besteld. En weer van scratch begonnen.

Dit zijn de specs.

Dennerle scaperstank 50 liter.
JBL e701
Daytime eco 40.3 led balk.
ADA Amazonia Soil.
Lavasteen hardscapes gemaakt.

Ik heb getracht een dutchscape na te bootsen. De foto is van 2 weken geleden na de eerste snoei.
lNQlwShaO3j4GLuvgbphjf7t8hmxuiG1.jpeg

Morgen post ik mijn Cube.

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Lekker bakje, mooi vol en kleurrijk :thumbs:

Bedankt voor de mooie reacties.

Weet je al wat je erin doet?

@BettaFish96

Ik neem aan dat je vissen en dergelijke bedoeld. Er zitten 6 otocinclussen, een aantal sakura garnalen en 2 nerithina clithon slakken.

wow netjes,
ook mooi dat je zoveel mogelijk glas qua apparatuur hebt 🙂

De glazen inlaat is alweer vervangen door een oude vertrouwde groene eheim sproeibar, kreeg de flow en co2 verdeling niet optimaal met de glazen lilypipe.

Een glazen sproeibar is me gewoon op het moment te duur en te fragiel. Als ik een mooier alternatief vind zal ik dit zeker overwegen.

Benvo bedankt voor de link, ga er eens over na denken.

Ludger bedankt.

Prachtig hoor!! :thumbs: :koud:
Wat voor Co2-systeem gebruik je ?

Ik gebruik een gewoon druksysteem. 2kg fles met magneetventiel die door een tijdschakelaar wordt gestuurd.In het aquarium gebruik ik een atomizer.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan