Wat is er nieuw

Locatie planten

Herbstnebel

Well-known member
Lid geworden
26 januari 2015
Een paar dagen geleden heb ik 2 amazone zwaardplantjes in de bak gezet maar ik heb zo het gevoel dat ze daar niet goed staan en dat ze misschien beter van plaats kunnen wisselen met de Nymphoides sp. Taiwan of moet ik gewoon gans de bak qua beplanting herinrichten ?

Let niet op de sluiers die blijven daar niet permanent maar vliegen volgende maand in een vijver, 1 omdat het te warm is in zo een aquarium zelfs zonder de verwarming aan (23 � 24�C) en 2 omdat ze mijn cabomba kapotkauwen. Nuja ik kan er eventueel terug een nieuw stekje cabomba of iets anders dat er op lijkt zoals ��n van de Limnophilla varianten plaatsen.

Aan een specifieke biotoop ben ik nog niet toe, momenteel probeer ik nog wat uit als beginner.

Dus terug naar mijn eerste vraag, zouden jullie de Amazone zwaardplant laten staan waar ze nu staat of herschikken ?

DSCN0152.JPG

DSCN0153.JPG

DSCN0155.JPG

Zoals ze nu staan vind ik wel leuk maar ik ben ook geen scaper. Als ze iets groter zijn staan ze misschien in een hoek ook wel leuk. Zelf heb ik deze ook linksachter in de hoek staan.
Leuk bakje zo hoor moet ik zeggen.

Misschien op de voorgrond nog een Crypto of iets dergelijks.

Dankje. Ben zeker ook geen scaper, verre van, maar dikwijls heb ik het gevoel bij het decoreren van den bak dat er iets niet klopt...
Ik vind die Nymphoides sp. Taiwan een heel mooie plant maar heb het gevoel dat die iets teveel naar voor staat, all� ja 'k weet het zo niet goed waar ik em een goed plaatsje kan geven.

Persoonlijk zou ik de Nymphoides iets meer naar rechts voor het hout zetten. Lijkt nu een beetje alsof hij in het midden van het midden staat, maar dat kan aan mij liggen 🙂 ben zeker ook geen scaper hoor 😀

of misschien is het ook leuk om de Nymphoides tussen het hout te zetten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan