sandervis Well-known member Lid geworden 2 augustus 2009 Berichten 195 Locatie noordwijk 4 mei 2014 #3 Ik denk ook een vrouw, een mannetje heeft een snor
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 4 mei 2014 #4 Die lijkt me al aardig op formaat dus een vrouw. Een man krijg een 'gewei' op zijn hoofd.
Topicstarter Topicstarter P Pepty Guest 5 mei 2014 #5 Hij is ongeveer 12 cm lang. Dank jullie voor t meekijken!! Nu dus op zoek naar een mooie man!
sandervis Well-known member Lid geworden 2 augustus 2009 Berichten 195 Locatie noordwijk 5 mei 2014 #6 Oja dat heet een gewei ipv snor, sorry....
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 5 mei 2014 #7 sandervis zei: Oja dat heet een gewei ipv snor, sorry.... Klik om te vergroten... Zo heet het volgens mij niet maar zo wordt het vaak genoemd.
sandervis zei: Oja dat heet een gewei ipv snor, sorry.... Klik om te vergroten... Zo heet het volgens mij niet maar zo wordt het vaak genoemd.
Topicstarter Topicstarter P Pepty Guest 8 mei 2014 #8 Mocht iemand niet al te ver weg van kampen/zwolle of omgeving Deventer een mooie man voor mij in de aanbieding hebben?. Ik hou me aanbevolen.
Mocht iemand niet al te ver weg van kampen/zwolle of omgeving Deventer een mooie man voor mij in de aanbieding hebben?. Ik hou me aanbevolen.