Wat is er nieuw

loslaten van de verf van de achterwand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pascal81
  • Startdatum Startdatum
P

Pascal81

Guest
hallo ik heb een rio300 met daarin een rock achterwand van juwel
deze heb ik 2 weken geleden ingeplakt en nu begint de verf al af te bladderen, 5 jaar geleden was dit ook het geval, toen heb ik een nieuwe achterwand gekregen in de winkel.
ik heb het toen laten zitten ivm het werk eraan waar ik toen geen tijd en zin in had
Kan dit liggen aan een grote siamese algen eter?

Pascal81 zei:
hallo ik heb een rio300 met daarin een rock achterwand van juwel
deze heb ik 2 weken geleden ingeplakt en nu begint de verf al af te bladderen, 5 jaar geleden was dit ook het geval, toen heb ik een nieuwe achterwand gekregen in de winkel.
ik heb het toen laten zitten ivm het werk eraan waar ik toen geen tijd en zin in had
Kan dit liggen aan een grote siamese algen eter?

Heeft die dan een verfkrabbertje?
Zal een slechte wand zijn.

Is wel toevallig dat dit 2 keer het geval is bij je,had je 5 jaar geleden ook die vis?

ja, toen had ik er 3 de andere zijn inmiddels dood gegaan, maar uiteindelijk is alle verf er af gekomen waar ze bij konden en de plekken achter het hout en in de bodem daar zat de verf nog op

ik wil niet gelijk deze vissen de schuld geven, maar het is net of er muizen in de kast zitten te knagen als die beesten op de achterwand bezig zijn, zo'n geluid maakt het.

Dan is het gewoon duidelijk dat de Juwel achterwanden niet bestand zijn tegen je vis lijkt me.

Heb je geen hout in je bak trouwens,ben ook wel benieuwd naar een foto van de vis?

jep ik heb wel hout in mijn bak, een heleboels zelfs, ik heb ook nog een buitenpomp die lekt, een bodem verwarmer waar de adapter 65 graden wordt en een vis met een ziekte....
dus.. mijn geduld wordt wel o[p de proef gesteld
die buiten pomp en de adapter die liggen al weer een tijdje in de kast als nieuw dus uit de garantie (ik was toen voornemens on het opnieuw aan te gaan pakken, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen), echter mijn bak begon een tijdje geleden bol te staan, achteraf bleek dat de stabilisatie strip gebroken was, dus moest ik wel. en toen alles leeg was kwam ik er ook nog eens achter dat er een kitnaad los aan het gaan was.... erg leuk net voor een vakantie, maar die zit er inmiddels ook weer op
hoe kan ik eigenlijk foto's toevoegen?

Tjonge wat een pech allemaal!
Ik kan je helaas niet eenvoudig uitleggen hoe je foto's plaatst want vind het van mezelf ook nog altijd een wonder dat het lukt...

wat een pech allemaal

enige wat ik je zou kunnen aanraden is de achterwand met epoxy behandelen
dat zullen ze niet kapot krijgen geeft jammer genoeg wel een beetje een glans

succes hopelijk krijg je alles voor elkaar voordat je geduld op is

Pascal81 zei:
jep ik heb wel hout in mijn bak, een heleboels zelfs, ik heb ook nog een buitenpomp die lekt, een bodem verwarmer waar de adapter 65 graden wordt en een vis met een ziekte....
dus.. mijn geduld wordt wel o[p de proef gesteld
die buiten pomp en de adapter die liggen al weer een tijdje in de kast als nieuw dus uit de garantie (ik was toen voornemens on het opnieuw aan te gaan pakken, maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen), echter mijn bak begon een tijdje geleden bol te staan, achteraf bleek dat de stabilisatie strip gebroken was, dus moest ik wel. en toen alles leeg was kwam ik er ook nog eens achter dat er een kitnaad los aan het gaan was.... erg leuk net voor een vakantie, maar die zit er inmiddels ook weer op
hoe kan ik eigenlijk foto's toevoegen?

http://aquazone.leeuwen.nu/downloads/se ... Upload.exe

Download dit. vink opstarten aan.
zoek op afbeeldingen,bij jouw foto,s.
klik aan.
dan code maken,LET op ,laatste stukje rechts doortrekken.
lay out bij code te klein.

Pascal81 zei:
ik wil niet gelijk deze vissen de schuld geven, maar het is net of er muizen in de kast zitten te knagen als die beesten op de achterwand bezig zijn, zo'n geluid maakt het.

Dan denk ik inderdaad dat het de vissen zijn, dat geluid komt mij namelijk bekend voor. Wanneer mijn hout etende Lnummers het hout aan het schrapen zijn hoor ik dit ook. Gelukkig beperken ze zich bij mij tot het hout.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan