Wat is er nieuw

Lucht filter

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aquamitch
  • Startdatum Startdatum
A

Aquamitch

Guest
Hallo

Gister filter schoongemaakt. En tijd last gehad van lucht erin.
Nu hoor ik net nog steeds dat er beetje lucht inzit. Beetje een rattelend geluid.
Heb een eheim 2213

Alvast bedankt

Uit doen.. even wachten, en weer aan doen. Dit zo nodig herhalen, werkt bij mij meestal wel.

Oke, Nu hoor je hem nog een beetje.
Weet alleen niet meer of dit hetzelfde is als voor het reinigen van de filter.

Kan helpen hem een beetje schuin te houden of te schudden.
Zelf zuig ik 'm aan, zuig nagenoeg alle lucht er uit, en soms inderdaad moet ik 'm een paar keer opnieuw opstarten, laatste restjes lucht verdwijnen vanzelf wel.. meestal.

Kan ook zijn dat in de filter het asje niet helemaal meer in orde is. Heb ik ook gehad en het asje of dat ding met de magneet vervangen kan helpen.
Moeilijk om dat op afstand te bepalen.

Oke, ik ga afwachten!
Anders Eheim garantie inschakelen 😉

Heb hier na het schoonmaken van de 2213 ook een tijdje dat het wat meer geluid maakt maar na verloop van tijd wordt dat vanzelf minder.

Seabait zei:
Heb hier na het schoonmaken van de 2213 ook een tijdje dat het wat meer geluid maakt maar na verloop van tijd wordt dat vanzelf minder.

Ja dat is hier net zo, maar Jessica zegt dat ik slechthorend aan het worden ben 😉.

Mitchell zei:
Oke, ik ga afwachten!
Anders Eheim garantie inschakelen 😉

Als er nog garantie opzit dan mag het asje/rotor of iets anders nog niet defect zijn natuurlijk en dan zou ik zeker teruggaan ermee.

Mooi bedankt!
heb zojuist de waterwaardes in het andere forumdeel geplaatst over het CO2.

jessicapilon zei:
Seabait zei:

Ja dat is hier net zo, maar Jessica zegt dat ik slechthorend aan het worden ben 😉.

Wat zeg je? 😀

Seabait zei:
jessicapilon zei:
Seabait zei:

Wat zeg je? 😀

Dove 😉

Nog een vraag mbt de filter slangen.
Hoe vaak reinigen jullie deze?
Ik merk dat in die van mij bruine aanslag aan komen is. Tijd voor schoon te maken?

Doe ik eigenlijk pas als de doorstroming ook echt wordt belemmerd daardoor.. maar goed, kan geen kwaad even schoon te maken inderdaad. Doe ik altijd met een gamma-trekveer met pluk filterwat aan het uiteinde.

Ik maak mijn slangen schoon zodra als er veel vuil duidelijk zichtbaar is.
Daarom kies ik ook nog steeds voor transparante slangen.

Inventief bedacht Mark!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan