L
Laura van Run
Guest
Hoi hoi. Ik heb 3 sluierstaarten in mijn aquarium (had er 4 maar die met bolle oogjes snapte de werking van zinkend voer niet dus die is overleden, geen enkele manier werkte om hem te voeren) Ze zijn ongeveer een half jaar oud. Mijn oranje heeft elke maand wel dat ie moeite heeft met beneden blijven in de kom dan zet ik hem weer een week appart in zoutig water (advies van de dierenwinkel) en daarna doe ik hem terug, nu heb ik hem terug gezet en lijkt hij het weer te doen maar ze gaan continu lucht happen. Ik heb 2 plantjes, waterpest en eentje met grasachtige blaadjes. Grind bodem en de pomp zorgt voor zuurstof belletjes in het water, ze krijgen elke dag eten want ze zijn nog klein, er zit een algeneter in het aquarium. De pomp verschoon ik iedere week en het water gaat nog niet stinken al had je het graag dus dat laat ik er mooi inzitten i.v.m. de waardes Ook bijna geen algen. (kom is wel verschoond na overleiden 4e vis) Ik heb "Fancy Fit" in het water. (voorkomt ziektes is zout verrijkt met vitaminen) En Tetra Goldfish Gold Japan Premiumvoeder voor exotische goedvissen (advies van de dierenwinkel) het zijn oranje stiks die meteen zinken. Kan iemand mij vertellen waarom mijn vissen nogsteeds naar lucht happen? Dankje!