John1985
Well-known member
- Lid geworden
- 30 april 2018
- Leeftijd
- 40
Daarachter zie je rotundifolia..gaat om de eersteDat is toch geen Ludwigia super red??
Ja..maar hoort misschien ook een beetje bij opstart? Ik doe mijn best, voeg co2 toe, heb een voedingsbodem en voeg ook vloeibare tropica toe.het is duidelijk een voorbeeld van een plant die het zwaar heeft.
Maw hij heeft niet de juiste omgevingscondities om zich goed te ontwikkelen naar z'n optimale bladvorm en kleur. Dan is het zowieseo al lastig om te bepalen welk soortje het is.
Jazeker, de plant zich nog helemaal aanpassen aan een leven onderwater en als ie dat heeft gedaan krijg het blad vanzelf de andere vorm.Ja..maar hoort misschien ook een beetje bij opstart? Ik doe mijn best, voeg co2 toe, heb een voedingsbodem en voeg ook vloeibare tropica toe.
Die lijkt er meer op, toch hou ik enige twijfel tot ie helemaal naar submers om is. Het kan ook zijn dat de plant in kwestie per ongeluk een verkeerd labeltje heeft gekregen bij de kweker.Of is dit dan ludwigia?
Deze lijkt er inderdaad wel op.Of is dit dan ludwigia?
JaOf is dit dan ludwigia?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.