Ik heb deze week 2 maanvissen overgenomen van iemand. Eentje is al helemaal thuis in mijn aquarium maar de andere lijkt niet op zijn gemak. Hij trekt zich vaak terug, ik vind hem er mager uit zien en ik zie hem ook niet echt eten. Hij toont een klein beetje interesse in eten en neemt soms héél voorzichtig een hapje... en spuugt het dan weer uit... Ik ben nog niet zo heel lang bezig met maanvissen dus misschien zien jullie iets dat ik niet zie.
Ik voer variërend met vlokken, granulaat, diepvriesvoer en tabletten. Nitraat en fosfaat zijn bijna onmeetbaar laag, ph~7 en temperatuur ~26 graden. Het enige dat me opvalt is dus dat ie mager is en dat hij een rode vlek heeft bij de neus. Zien jullie wat er mankeert? Ik moet hem zo snel mogelijk aan het eten krijgen.
Ik voer variërend met vlokken, granulaat, diepvriesvoer en tabletten. Nitraat en fosfaat zijn bijna onmeetbaar laag, ph~7 en temperatuur ~26 graden. Het enige dat me opvalt is dus dat ie mager is en dat hij een rode vlek heeft bij de neus. Zien jullie wat er mankeert? Ik moet hem zo snel mogelijk aan het eten krijgen.