W
wout8345
Guest
Hallo,
Ik heb een vraagje over mijn bestand en of hier nog maanvissen aan kunnen worden toegevoegd.
Ik heb al 2 jaar een aquarium eerst 60cm en nu 120cm ik heb maanvissen altijd al speciaal gevonden. Maar heb mezelf er nooit niet in verdiept. Overlaatst las ik een artikel in hobbykwekers van Jos Hut waar in hij zij :
7X Corydoras aeneus albino
5X Apistogramma Cacatuiodes (1 man )
12X cherrybarbeel
2X l144
1X neon tetra
?X vuurgarnalen
Ik heb vrij veel apisto's omdat ik al een paar keer een nestje heb gehad ik heb de mannetjes naar de lfs gedaan en een paar vrouwtjes gehouden.
Dit is het aquarium zo als het er nu bijstaat:
Ik heb een vraagje over mijn bestand en of hier nog maanvissen aan kunnen worden toegevoegd.
Ik heb al 2 jaar een aquarium eerst 60cm en nu 120cm ik heb maanvissen altijd al speciaal gevonden. Maar heb mezelf er nooit niet in verdiept. Overlaatst las ik een artikel in hobbykwekers van Jos Hut waar in hij zij :
Ik denk dat hij hier een koppel meebedoelt maar zou dit nog in mijn huidig bestand bij kunnen?Om maanvissen te houden heeft u een aquarium nodig van tenminste 120 centimeter lang en minimaal 50 centimeter hoog.
7X Corydoras aeneus albino
5X Apistogramma Cacatuiodes (1 man )
12X cherrybarbeel
2X l144
1X neon tetra
?X vuurgarnalen
Ik heb vrij veel apisto's omdat ik al een paar keer een nestje heb gehad ik heb de mannetjes naar de lfs gedaan en een paar vrouwtjes gehouden.
Dit is het aquarium zo als het er nu bijstaat: