Wat is er nieuw

Maaskeien

• Onderwerp starter Onderwerp starter RemcoS
  • Startdatum Startdatum
R

RemcoS

Guest
beste iedereen,

Iemand enig idee waar je maaskeien los kan kopen, ik ben al langs 2 tuincentrums geweest maar helemaal niks te verkrijgen.

Online is alles in bigbags en zoveel heb ik nodig haha

Iemand enig idee?

Thx

Waar in de buurt ben je aan het zoeken? Ik weet dat de Rifwachter in Hilversum vaak heeft liggen en bij Ranzijn hier in Alkmaar hebben ze ook soortgelijke keien maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.

Waar in de buurt ben je aan het zoeken? Ik weet dat de Rifwachter in Hilversum vaak heeft liggen en bij Ranzijn hier in Alkmaar hebben ze ook soortgelijke keien maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.

Uhm omgeving rotterdam, woon zelf in dordrecht.

Hoeveel en hoe groot ongeveer wil je hebben??

Heb hier rondom mijn vijver behoorlijk veel maaskeien liggen, kan er wel een paar missen

haha ja dat is goed bedacht.

iig nooit bij een aquazaak gaan halen, je betaald je scheel voor een paar rot steentjes.

Al 2 en een half jaar lang struint RemcoS langs de oevers van de Maas. Het gerucht gaat dat hij opzoek is naar stenen... Niemand weet waarom...
Ik hoorde laatst dat hij daar nu zelfs zijn caravan heeft staan. Wachtend op de tijd dat de perfecte steen voorbij komt drijven. Misschien moeten we hem een duikbril geven en vertellen dat ze op de bodem liggen? Of toch naar Jan z'n winkel doorverwijzen?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan