Wat is er nieuw

Mag dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter malawi22
  • Startdatum Startdatum
M

malawi22

Guest
Beste,

Zou dit mogen of niet?

Ik heb een jbl 900 staan in een rio 180 maar zou graag willen overschakelen naar eheim zou dit dan mogen doen gewoon overschakelen naar een eheim pomp.

Mag dan de jbl gewoon afkoppelen en stoppen en de eheim laten draaien aan de andere kant staat nog de gewoon pomp van juwel 3.0 bio filter de standaardfilter eigenlijk.

Visbestand is een malawibak

Jonkies bak eigenlijk dit zijn de kleine vissen die hier in staan tot dat ze groot genoeg zijn voor in de grote bak te mogen zwemmen.

Welke pomp zouden jullie dan aanraden voor genoeg debiet te hebben?

groet

Als je een deel van de inhoud van de JBL,overplaatst naar de Eheim moet dat geen probleem zijn.

Ik zou hem niet gelijk weg halen
Ik zou hem eerst met de jbl 1 weekje mee laten draaien en dan de jbl weg koppelen

Waar zou dat dan kunnen bijhangen bedoel de jbl hangt nu in die uithanging van juwel dus daar zou dan geen plaats zijn om hem bij te hangen of kan je dat gewoon aan de voorkant dan even laten mee draaien de pomp

Als je het doet zoals Mondeo zegt kan je gelijk overschakelen en kan je de 900 weghalen. Dus zoveel mogelijk (als het kan al het) filtermateriaal uit de 900 in de Eheim doen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan