Malawi cichliden


CasperW

Member
Lid geworden
28 januari 2021
Berichten
7
Hoi hoi
Ik heb een paar vragen over Malawi cichlide ik wil over stappen van mijn huidige visbestanden naar Malawi cichlide ik heb een 240 liter aquarium met een externe pomp ik wil daar 4 algeneters houden en een koppel sciaenochromis fryeri iceberg in doen iemand veder suggesties voor mooie cichlide en hoeveel cichlide ik er in kan doen

Mvg casper
 
Vind het niet een heel strak plan om eerlijk te zijn.

1: wat voor algeneters?
2. sciaenochromis fryeri iceberg zitten eigenlijk al te klein in 120cm... m.i. ga je daar alleen mbuna's in houden (en de combi rover/mbuna is ook geen optie gezien de totaal verschillende voedselbehoefte).
 
Vind het niet een heel strak plan om eerlijk te zijn.

1: wat voor algeneters?
2. sciaenochromis fryeri iceberg zitten eigenlijk al te klein in 120cm... m.i. ga je daar alleen mbuna's in houden (en de combi rover/mbuna is ook geen optie gezien de totaal verschillende voedselbehoefte).
Het is ook geen strak plan ik ben alleen aan het kijken voor mogelijkheden en het een gewone ancistrus maar tips zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
Gewone ancistrus kunnen er wel bij, maar zoals ik al zei: eigenlijk alleen Mbuna, wellicht wat klein blijvende keizerbaarzen/vrijzwemmers.
Zou daar eerst je keuze in gaan maken.
 

Terug
Bovenaan