Wat is er nieuw

Malawi cichliden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jeffrey19
  • Startdatum Startdatum
J

jeffrey19

Guest
Hallo ik had een vraag kun je malawi cichliden in een juwel 180 vision houden zo ja hoe kan ik die dan het beste inrichten ik heb niet veel ervaring met malawi cichliden wel met tropisch aquarium. Dus eigenlijk hoe kan ik het beste beginnen
mvg jeffrey
 
Door eerst een keuze te maken,welke vissen.
Open bodem bewoners of in de wand.

Daar de achtergrond naar maken.
Maansteen,bv.

Neem je andere dan een steenhoop op de bodem.

Kijk op Google Afbeeldingen. Vul in Malawi aquariums.
 
Helemaal geen lullig antwoordt. 😉
Hij ziet daar genoeg bakken om een keuze te maken.toch? :thumbs:
 
Ja weet ik, niet lullig.. alleen soms kan het zo overkomen.. zoals RTFM (read the fucking manual) of GIYF (Google is your friend)..
Een beetje van.. eerst je best doen om zelf dingen uit te zoeken en pas dan mag je vragen stellen.. soms wel terecht maar kan soms lullig overkomen, vandaar dat ik het even zo inleidde.. 😉
Ik doelde niet op jou hoor Bertus 😉
 
Maar, als we dan toch wat topics paraat hebben verwijs ik liever daarnaartoe.
Ik heb even drie topics opgesnord van iemand die wel al veel ervaring had met het aquariumhouden, maar voor wie Malawi nieuw was.
Ik denk Jeffey dat je daar een heleboel informatie tegenkomt die aansluit bij jouw ervaring met tropisch maar niet met Malawi:
- http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1432014
- http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1433153
- http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1437550

Ik heb altijd begrepen van mensen dat een bak vanaf 1m20 eigenlijk een mooi startpunt is voor Malawi.
Die Vision 180 is maar 90cm breed toch?

~ Ivo
 
Malawi, Mbuna,s.

MORniBywS-y1B379xwNXbmIG_de8--Ll.jpeg

Bij GGl afbeeldingen, kan je een voorbeeld aanklikken, en alles bezien.

ong. 100 topics om te kijken.
 
Vision 180= 92 cm .
Inderdaad wel klein.
 
jeffrey19 zei: