G
Guppy1997
Guest
Hallo op 19 December mocht ik de bevalling meemaken van mijn vrouwelijke gup die van wel 55 kleintjes in een duur van 2,5 uurtjes is bevallen. Ik had haar alleen in een aparte aquarium gedaan van 20 L een week van te voren met een klein gaasje waar alleen de jonkies doorheen kunnen inmiddels is ze weer terug in d'r vertrouwelijke omgeving en de jonkies doen het goed.
Mijn vragen:
Hoeveel guppen jonkies kan een vrouwelijke gup krijgen van 7 centimeter?
Mijn vrouwelijke gup heeft zowel blonde als wild grijze jonkies gebaard hoe kan dat?
Over hoeveel plek word het aantal eitjes in de buik wel verdeeld het leek wel of moeders ze zowat tegen de maag had want achter haar ribbenkast kwamen nog meer zwarte bolletjes tevoorschijn?
Kan ik over 4 weken nog meer jong verwachten? ik heb haar sinds begin Februari ongeveer.
Hoe oud kan een gup worden? want heb haar bijna meer dan een jaar!
Hoe warm moeten jonge baby guppies gehouden worden zodat ze goed groeien?
Mijn vragen:
Hoeveel guppen jonkies kan een vrouwelijke gup krijgen van 7 centimeter?
Mijn vrouwelijke gup heeft zowel blonde als wild grijze jonkies gebaard hoe kan dat?
Over hoeveel plek word het aantal eitjes in de buik wel verdeeld het leek wel of moeders ze zowat tegen de maag had want achter haar ribbenkast kwamen nog meer zwarte bolletjes tevoorschijn?
Kan ik over 4 weken nog meer jong verwachten? ik heb haar sinds begin Februari ongeveer.
Hoe oud kan een gup worden? want heb haar bijna meer dan een jaar!
Hoe warm moeten jonge baby guppies gehouden worden zodat ze goed groeien?